דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בירור | עזרה | הסתרת תפריט משתמשים מרובים באנדרואיד

בירור | עזרה | הסתרת תפריט משתמשים מרובים באנדרואיד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
52 פוסטים 4 כותבים 2.1k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש שמח לשמוע

    @משה-144
    יש לי רוט

    אבל אני לא מצליח להסיר אפליקציות מערכת

    א מנותק
    א מנותק
    אחד תם
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #27

    @שמח-לשמוע בשביל זה אתה צריך סייר רוט
    להכנס לתיקיה SYSTEM/APP ולמחוק את האפליקציה המבוקשת

    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אחד תם

      @שמח-לשמוע בשביל זה אתה צריך סייר רוט
      להכנס לתיקיה SYSTEM/APP ולמחוק את האפליקציה המבוקשת

      ש מנותק
      ש מנותק
      שמח לשמוע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמח לשמוע
      #28

      @אחד-תם

      אני לא מצליח עם סייר רוט

      ויש לי הרשאות

      מה זה יכול להיות???
      131de97c-f885-4117-9532-7d39db98a474-Screenshot_20210812-033715.png

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שמח לשמוע

        @אחד-תם

        אני לא מצליח עם סייר רוט

        ויש לי הרשאות

        מה זה יכול להיות???
        131de97c-f885-4117-9532-7d39db98a474-Screenshot_20210812-033715.png

        א מנותק
        א מנותק
        אחד תם
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #29

        @שמח-לשמוע כשאתה פותח את סופר יוזר אתה רואה שיש לסייר הרשאות?

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אחד תם

          @שמח-לשמוע כשאתה פותח את סופר יוזר אתה רואה שיש לסייר הרשאות?

          ש מנותק
          ש מנותק
          שמח לשמוע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמח לשמוע
          #30

          @אחד-תם
          כן ה MAGISK
          אני ניסיתי גם עם כלבו רוט
          הוא נותן שגיאה בהסרת התקנה

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש שמח לשמוע

            @אחד-תם
            כן ה MAGISK
            אני ניסיתי גם עם כלבו רוט
            הוא נותן שגיאה בהסרת התקנה

            א מנותק
            א מנותק
            אחד תם
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #31

            @שמח-לשמוע
            לא הבנתי
            בסופר יוזר יש רשימה של אפליקציות שקיבלו הרשאות רוט
            האם הסייר שאיתו אתה מנסה להסיר מופיע ברשימה?

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אחד תם

              @שמח-לשמוע
              לא הבנתי
              בסופר יוזר יש רשימה של אפליקציות שקיבלו הרשאות רוט
              האם הסייר שאיתו אתה מנסה להסיר מופיע ברשימה?

              ש מנותק
              ש מנותק
              שמח לשמוע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #32

              @אחד-תם
              עשיתי רוט ע"פ המדריך הזה
              עם Magisk
              שם מופיע לי שיש גישה לסייר לרוט

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש שמח לשמוע

                @אחד-תם
                עשיתי רוט ע"פ המדריך הזה
                עם Magisk
                שם מופיע לי שיש גישה לסייר לרוט

                א מנותק
                א מנותק
                אחד תם
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #33

                @שמח-לשמוע לודע...
                תנסה עם אפליקציה אחרת
                אני עושה הכל עם X-PLORE

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אחד תם

                  @שמח-לשמוע לודע...
                  תנסה עם אפליקציה אחרת
                  אני עושה הכל עם X-PLORE

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שמח לשמוע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #34

                  @אחד-תם

                  אני לא מוצא את התיקייה

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ש שמח לשמוע

                    @אחד-תם

                    אני לא מוצא את התיקייה

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אחד תם
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #35

                    @שמח-לשמוע SmartSelect_20210812-044733_X-plore.jpg

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אחד תם

                      @שמח-לשמוע SmartSelect_20210812-044733_X-plore.jpg

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שמח לשמוע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמח לשמוע
                      #36

                      @אחד-תם

                      אין שם אפשרות של מחיקה

                      1dc7aaac-83f5-458f-a25d-0d42005c5a61-Screenshot_20210812-045645.png

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש שמח לשמוע

                        @אחד-תם

                        אין שם אפשרות של מחיקה

                        1dc7aaac-83f5-458f-a25d-0d42005c5a61-Screenshot_20210812-045645.png

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אחד תם
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אחד תם
                        #37

                        @שמח-לשמוע בהגדרות של X-PLORE אתה צריך לסמן את האפשרות הרביעית

                        SmartSelect_20210812-051238_X-plore.jpg

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אחד תם

                          @שמח-לשמוע בהגדרות של X-PLORE אתה צריך לסמן את האפשרות הרביעית

                          SmartSelect_20210812-051238_X-plore.jpg

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שמח לשמוע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #38

                          @אחד-תם

                          הוא כותב "לא ניתן למחוק קבצים"

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ש שמח לשמוע

                            @אחד-תם

                            הוא כותב "לא ניתן למחוק קבצים"

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אחד תם
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #39

                            @שמח-לשמוע 🤷‍♂️

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אחד תם

                              @שמח-לשמוע 🤷‍♂️

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שמח לשמוע
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #40

                              @אחד-תם

                              נראה לי שיש לי גישה לקובץ BUILD.PROP
                              אם אצליח להשבית דרכו את האפשרות של "משתמשים מרובים" זה גם יהיה לי טוב.

                              אתה יודע איך עושים?

                              א D 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • ש שמח לשמוע

                                @אחד-תם

                                נראה לי שיש לי גישה לקובץ BUILD.PROP
                                אם אצליח להשבית דרכו את האפשרות של "משתמשים מרובים" זה גם יהיה לי טוב.

                                אתה יודע איך עושים?

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אחד תם
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #41

                                @שמח-לשמוע לא יודע

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ש שמח לשמוע

                                  @אחד-תם

                                  נראה לי שיש לי גישה לקובץ BUILD.PROP
                                  אם אצליח להשבית דרכו את האפשרות של "משתמשים מרובים" זה גם יהיה לי טוב.

                                  אתה יודע איך עושים?

                                  D מנותק
                                  D מנותק
                                  developer
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #42

                                  @שמח-לשמוע תגגל

                                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • D developer

                                    @שמח-לשמוע תגגל

                                    ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שמח לשמוע
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #43

                                    @developer

                                    מה?

                                    D תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ש שמח לשמוע

                                      @developer

                                      מה?

                                      D מנותק
                                      D מנותק
                                      developer
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #44

                                      @שמח-לשמוע הכוונה ל b5d8e8c0-f313-4584-ba5a-1c6bcf2caf84-image.png

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • משה 144מ משה 144

                                        @שמח-לשמוע
                                        המדריך עלה בס''ד
                                        https://mitmachim.top/post/377852

                                        D מנותק
                                        D מנותק
                                        developer
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי developer
                                        #45

                                        @משה-144 בקשר למדריך, לא רציתי לשיהיה פוסטים אחרי המדריך אז אני כותב פה
                                        א.
                                        @משה-144 אמר במדריך | רוט למכשירי אנדרואיד עם מעבד MTK באמצעות קובץ boot.img:

                                        הוראות ל adb

                                        זה הוראות ל adb ובעיקר fastboot!!! (אתה צריך להפנים ש adb ו fastboot זה שתי דברים שונים לגמרי)
                                        ב.

                                        @משה-144 אמר במדריך | רוט למכשירי אנדרואיד עם מעבד MTK באמצעות קובץ boot.img:

                                        ובמידה וקיים אז גם את הקובץ vbmeta.img (קיים רק באנדרואיד המתקדמים 9/10+)

                                        אגב למי שמריש לא דרך megisk שיעשה את זה: (מכאן זה לא אני כתבתי חוץ מתיקונים)

                                        הורד עורך hex hex @ https://mh-nexus.de/en/hxd/

                                        בצע את השלבים שלהלן כדי לתקן את boot.img באופן ידני כדי להסיר dm_verity

                                        הפעל את כלי העורך hex hex
                                        גרור ושחרר את boot.img על חלון עורך ה- hxd hex
                                        לחץ על חיפוש> החלף
                                        בכרטיסיית החלף חלונות, לחץ על הכרטיסייה Hex-values והזן את הדברים הבאים להלן
                                        קוד:

                                        search for   : 2C 76 65 72 69 66 79
                                        replace with : 00 00 00 00 00 00 00
                                        

                                        לחץ על "החלף הכל"
                                        תוכל לאשר אם כל עקבות "אימות" הוסרו, לחץ על חיפוש> מצא> מחרוזת טקסט
                                        קוד: search for : verify

                                        לחץ על חפש הכל, ותקבל הודעה "לא מוצא אימות", לחץ על אישור
                                        לחץ על קובץ> שמור
                                        הקובץ המקורי שלא השתנה יישמר כ- boot.img.bak ואילו הקובץ החדש שהשתנה יישמר כ- boot.img
                                        כעת תוכל להבהב את boot.img שהתוקן לאחרונה באמצעות fastboot להסרת dm_verity מהמכשיר שלך
                                        קוד: (לא להעתיק את הכול כי צריך להקיש כל שורה בנפרד)

                                        adb devices
                                        adb reboot-bootloader
                                        fastboot devices
                                        fastboot flash boot boot.img
                                        

                                        שיטה 2: - מהבהב vbmeta

                                        דרישות
                                        מכשיר עם מחיצה /vbmeta
                                        הורד vbmeta.img ריק
                                        https://mega.nz/#!dnAS3AhD!g5PnSg-0UKFvyhZSZ8Em6gKO2Do7avaUepPmsH75-Bg

                                        בצע את השלבים שלהלן כדי להבהב vbmeta.img להסרת dm_verity

                                        העתק את vbmeta.img לתיקיית adb ו- fastboot שלך
                                        כעת תוכל להבהב את vbmeta.img באמצעות fastboot כדי להסיר את dm_verity מהמכשיר שלך
                                        קוד: (לא להעתיק את הכול כי צריך להקיש כל שורה בנפרד)

                                        adb devices
                                        adb reboot-bootloader
                                        fastboot devices
                                        fastboot --disable-verity --disable-verification flash vbmeta vbmeta.img
                                        

                                        אם הפקודה למעלה לא עובדת עבורך, תוכל להשתמש בפקודה שלהלן
                                        קוד:

                                        fastboot flash vbmeta vbmeta.img
                                        

                                        הודעה חשובה
                                        אם המכשיר שלך פועל על אנדרואיד 9 ומעלה, עליך להשתמש בשיטה 2 מכיוון ששיטות אחרות לא יעבדו עבור המכשיר שלך
                                        אם המכשיר שלך פועל על אנדרואיד 8.x (oreo), תוכל לנסות את שיטה 1

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • משה 144מ מנותק
                                          משה 144מ מנותק
                                          משה 144
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #46

                                          @שמח-לשמוע
                                          תשתמש עם הסייר רוט הזה
                                          https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1628196648793-total-commander_3.21.apk
                                          גם בזה צריך להפעיל בהגדרות
                                          באנדרואיד מתקדם רק זה עבד לי

                                          ש D 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר