עזרה | קוד שגיאה בהדלקת המחשב
-
@א-ל-0 זה ניתן לתיקון בדר"כ די בקלות, מחיצת המערכת היא MBR או GPT? אם זה MBR אז קשה מאד לתקן את זה בדר"כ וכבר יותר קל לגבות ולהתקין מחדש
-
@א-ל-0 זה ניתן לתיקון בדר"כ די בקלות, מחיצת המערכת היא MBR או GPT? אם זה MBR אז קשה מאד לתקן את זה בדר"כ וכבר יותר קל לגבות ולהתקין מחדש
@שלמה-ווייס אני חושה שזה GPT א"כ איך מתקנים?
-
@שלמה-ווייס אני חושה שזה GPT א"כ איך מתקנים?
@א-ל-0 צריך דבר ראשון דיסקונקי ריק או כזה שניתן לריקון,
להוריד את מיניטול מכאן
להוריד את רופוס מכאן,
לאחר שהורדנו את שני הקבצים האלו נפעיל את רופוס (בהודעה שתעלה בהפעלה הראשונה תלחץ על לא כי פשוט קצת חבל על הזמן שיתחיל לחפש עידכונים וכו') נחבר את הדיסקונקי למחשב ותבחר ברופוס בשורה הראשונה את הדיסקונקי הריק (שים לב! אם יש לך עליו חומר נצרך תגבה לפני כי הכל ימחק), בשורה השנייה תלחץ על בחירה ותנווט למיניטול שזה עתה הורדת ותבחר בו, בשורה השלישית תבחר בGPT (אם לא מוגדר לך ברירת מחדל), עכשיו תלחץ על התחל ותאשר את ההודעות שיקפצו לך,
לאחר שסיים חבר למחשב הבעייתי כשהוא כבוי ותדליק אותו תוך כדי לחיצה על כפתור הF שמוביל לבוט (אם תתן דגם מחשב נוכל להדריך אותך היכן הבוט נמצא) שם תבחר להעלות את המחשב מהדיסקונקי, לאחר שהמערכת תעלה נבחר במחיצת הבוט ונשחזר אותה, -
@א-ל-0 צריך דבר ראשון דיסקונקי ריק או כזה שניתן לריקון,
להוריד את מיניטול מכאן
להוריד את רופוס מכאן,
לאחר שהורדנו את שני הקבצים האלו נפעיל את רופוס (בהודעה שתעלה בהפעלה הראשונה תלחץ על לא כי פשוט קצת חבל על הזמן שיתחיל לחפש עידכונים וכו') נחבר את הדיסקונקי למחשב ותבחר ברופוס בשורה הראשונה את הדיסקונקי הריק (שים לב! אם יש לך עליו חומר נצרך תגבה לפני כי הכל ימחק), בשורה השנייה תלחץ על בחירה ותנווט למיניטול שזה עתה הורדת ותבחר בו, בשורה השלישית תבחר בGPT (אם לא מוגדר לך ברירת מחדל), עכשיו תלחץ על התחל ותאשר את ההודעות שיקפצו לך,
לאחר שסיים חבר למחשב הבעייתי כשהוא כבוי ותדליק אותו תוך כדי לחיצה על כפתור הF שמוביל לבוט (אם תתן דגם מחשב נוכל להדריך אותך היכן הבוט נמצא) שם תבחר להעלות את המחשב מהדיסקונקי, לאחר שהמערכת תעלה נבחר במחיצת הבוט ונשחזר אותה,Macrium Reflect
ב fix boot
אמור לעזור, לא -
Macrium Reflect
ב fix boot
אמור לעזור, לא@אמיר אכן, ג"כ אפשרות
-
@אמיר אכן, ג"כ אפשרות
-
M MAKRO התייחס לנושא זה ב
-
ד דורש טוב התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
