בעיה | בעת "שמירה בשם" לא מופיע "שולחן עבודה"
-
יום אחד המחשב הפסיק להציג את שולחן העבודה בחלון של השמירה בשם [והעלאת קובץ וכדו']
כלומר כשאני שומר קובץ הוא נותן בצד ימין כמה תיקיות אבל לא כולל את שולחן העבודה
ומכיוון ששולחן העבודה לא נמצא בתוך תיקייה אחרת, אין לי מושג איך להגיע אליו! (את רוב הקבצים אני שומר בשולחן עבודה)
מצרף צילו"מ

-
יום אחד המחשב הפסיק להציג את שולחן העבודה בחלון של השמירה בשם [והעלאת קובץ וכדו']
כלומר כשאני שומר קובץ הוא נותן בצד ימין כמה תיקיות אבל לא כולל את שולחן העבודה
ומכיוון ששולחן העבודה לא נמצא בתוך תיקייה אחרת, אין לי מושג איך להגיע אליו! (את רוב הקבצים אני שומר בשולחן עבודה)
מצרף צילו"מ

-
@הרשי צודק לגמרי! זה מה שקורה כשלא קוראים אנגלית

אבל בכל אופן זה מפנה רק לתקייה שנמצאת בתוך 'מחשב זה' ולא ישירות לשולחן עבודה (בעברית) כמו שהיה מקודם
מדוע זה כך? אפשר לשלוט על כל התיקיות האלה או שזה רק אוטומטי? -
@שחור-לבן
תלחץ קליק ימיני על "מועדפים" > הוסף מיקום נוכחי למועדפים
ואחרי זה אתה יכול לעמוד על הקיצור DESKTOP בצד ימין > קליק ימני > שינוי שם > ל"שולחן עבודה" (בעברית) -
יום אחד המחשב הפסיק להציג את שולחן העבודה בחלון של השמירה בשם [והעלאת קובץ וכדו']
כלומר כשאני שומר קובץ הוא נותן בצד ימין כמה תיקיות אבל לא כולל את שולחן העבודה
ומכיוון ששולחן העבודה לא נמצא בתוך תיקייה אחרת, אין לי מושג איך להגיע אליו! (את רוב הקבצים אני שומר בשולחן עבודה)
מצרף צילו"מ

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
