בקשה | יש למישהו להשיג פריצה מהימנה של Shadow Defender (אתחול במצב צל)?
-
יש למישהו להשיג פריצה מהימנה של Shadow Defender?
יש לי קובץ התקנה אוטומטית של ירון (גירסה 1.4.0.680 מכאן), אבל לאחר כחודש-חודשיים, הרישיון פוקע ואז אתה נשאר עם מחשב נעול, זה ממש נורא...
(אין דרך לעקוף את זה, גם ע"י הסרת התוכנה מבחוץ - דרך הבוט).
אם יש למישהו להשיג לי, ולא של ירון, אודה לו מאוד!!! -
יש למישהו להשיג פריצה מהימנה של Shadow Defender?
יש לי קובץ התקנה אוטומטית של ירון (גירסה 1.4.0.680 מכאן), אבל לאחר כחודש-חודשיים, הרישיון פוקע ואז אתה נשאר עם מחשב נעול, זה ממש נורא...
(אין דרך לעקוף את זה, גם ע"י הסרת התוכנה מבחוץ - דרך הבוט).
אם יש למישהו להשיג לי, ולא של ירון, אודה לו מאוד!!! -
יש למישהו להשיג פריצה מהימנה של Shadow Defender?
יש לי קובץ התקנה אוטומטית של ירון (גירסה 1.4.0.680 מכאן), אבל לאחר כחודש-חודשיים, הרישיון פוקע ואז אתה נשאר עם מחשב נעול, זה ממש נורא...
(אין דרך לעקוף את זה, גם ע"י הסרת התוכנה מבחוץ - דרך הבוט).
אם יש למישהו להשיג לי, ולא של ירון, אודה לו מאוד!!! -
יש למישהו להשיג פריצה מהימנה של Shadow Defender?
יש לי קובץ התקנה אוטומטית של ירון (גירסה 1.4.0.680 מכאן), אבל לאחר כחודש-חודשיים, הרישיון פוקע ואז אתה נשאר עם מחשב נעול, זה ממש נורא...
(אין דרך לעקוף את זה, גם ע"י הסרת התוכנה מבחוץ - דרך הבוט).
אם יש למישהו להשיג לי, ולא של ירון, אודה לו מאוד!!! -
@שלל Shadow Defender v1.5.0.726.exe זה של ירון גרסה 1.5.0.726
-
@שלמה-מח ולא של ירון Shadow Defender 1.5.0.726 (2).rar
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות