בעיה | האנדרואיד לא נדלק
-
שלו' רב הסרתי אפליקציות ע"פ המדריך שהובא כאן https://mitmachim.top/topic/3580/מדריך-מחיקת-יישומי-מערכת-ללא-גישת-רוט
[היה לי 3 אפליקציות ששמם 'טלפון' ואחרי שהסרתי אותם עשיתי הפעלה מחדש למכשיר] והוא נתקע במסך שכתוב SAMSONG ולא נדלק יותר
אשמח לעזרה @שלום כהן @יושב-אהלים
תודה רבה -
שלו' רב הסרתי אפליקציות ע"פ המדריך שהובא כאן https://mitmachim.top/topic/3580/מדריך-מחיקת-יישומי-מערכת-ללא-גישת-רוט
[היה לי 3 אפליקציות ששמם 'טלפון' ואחרי שהסרתי אותם עשיתי הפעלה מחדש למכשיר] והוא נתקע במסך שכתוב SAMSONG ולא נדלק יותר
אשמח לעזרה @שלום כהן @יושב-אהלים
תודה רבה -
@חכם-וזקן אמר בבעיה | האנדרואיד לא נדלק:
@מישהו12 סליחה על הבורות מה זה ריקברי?
תכבה את המכשיר
ותפעיל מחדש תוך כדי לחיצה על ווליום עליון ומסך הבית
כך מפעילים ל ריקברי בסמסונג
שם יש אפשרות איפוס
יש על כך מדריך בפורום תחפש.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות