בעיה | לא מקבל הודעות בסי 2
-
אני לא מקבל חלק מההודעות בסי 2 יש אפשרות לסדר את זה??
-
אני לא מקבל חלק מההודעות בסי 2 יש אפשרות לסדר את זה??
-
@נעם-עמיצור
איזה הודעות אתה מתכוון שאתה לא מקבל ??
הודעות קוליות??@פרוזי הודעה רגילה, ולפעמים גם שיחות
-
אני לא מקבל חלק מההודעות בסי 2 יש אפשרות לסדר את זה??
-
@דוד-חישמק יש קליטה, זה גולן טלקום ככה שלא אמור להיות בעיות, זה באג שקורא הרבה פעמים בסי 2 (מכיר הרבה שזה קורה להם..)
-
@דוד-חישמק יש קליטה, זה גולן טלקום ככה שלא אמור להיות בעיות, זה באג שקורא הרבה פעמים בסי 2 (מכיר הרבה שזה קורה להם..)
@נעם-עמיצור
אני במקומך הייתי עושה איפוס כללי לפלאפון
כלומר צריבה מחודשת של המערכת
גילתי שזה פותר את רוב הבעיות של הפלאפון הזה במינימום זמן... -
@נעם-עמיצור
אני במקומך הייתי עושה איפוס כללי לפלאפון
כלומר צריבה מחודשת של המערכת
גילתי שזה פותר את רוב הבעיות של הפלאפון הזה במינימום זמן...@yosefdahan כולל ה-mcu? זה מוחק את כל הטלפון לא?
-
@דוד-חישמק יש קליטה, זה גולן טלקום ככה שלא אמור להיות בעיות, זה באג שקורא הרבה פעמים בסי 2 (מכיר הרבה שזה קורה להם..)
@נעם-עמיצור אמר בבעיה | לא מקבל הודעות בסי 2:
זה גולן טלקום ככה שלא אמור להיות בעיות,
אני לא מכיר חברה אם יותר בעיות תקשורת מגולן טלקום.
בכל אופן, לא באתי לומר שזו הבעיה. -
@yosefdahan כולל ה-mcu? זה מוחק את כל הטלפון לא?
@נעם-עמיצור כן
וכמובן לגבות וכו
ורק אם עשית את זה בעבר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות