עזרה | יאנג לא מצליח להעביר קבצים
-
@מוטי-ברנד לא הבנתי קוד נעילה של מה
המכשיר פתוח ואני מחבר אותו למחשב והוא נטען אבל המחשב לא רואה אותו -
@שוקי1 קוד נעילה של הפלאפון אז לפעמים אם יש סיסמה של העיגולים למשל אז אם לא תפתח את זה זה לא יופיע במחשב
@מוטי-ברנד אפילו שהמכשיר פתוח הוא לא מופיע במחשב
-
@מוטי-ברנד אפילו שהמכשיר פתוח הוא לא מופיע במחשב
-
@מוטי-ברנד הוא נטען
-
@מוטי-ברנד הוא נטען
-
@מוטי-ברנד הוא נטען
-
@מוטי-ברנד כנראה שמחקו כי ניסיתי כמה כבלים שטובים במכשירים אחרים
איך אני מתקין מחדש את האופציה הזאת -
@מוטי-ברנד כנראה שמחקו כי ניסיתי כמה כבלים שטובים במכשירים אחרים
איך אני מתקין מחדש את האופציה הזאת -
@שוקי1 זה כבר יותר מבובך צריך להחליף גירסה או שיכול להיות ש @שמואל-ש יוכל לסדר לך את הקובץ כדי לסדר את זה
@מוטי-ברנד אני יודע איך מחליפים גירסא , אבל אני רוצה גירסא כמו שיש לי עכשיו גירסא כשרה אם נגן ומצלמה אבל שאני אוכל להעביר קבצים בלוטוס ובמחשב
-
@מוטי-ברנד אני יודע איך מחליפים גירסא , אבל אני רוצה גירסא כמו שיש לי עכשיו גירסא כשרה אם נגן ומצלמה אבל שאני אוכל להעביר קבצים בלוטוס ובמחשב
-
@מוטי-ברנד אני יודע איך מחליפים גירסא , אבל אני רוצה גירסא כמו שיש לי עכשיו גירסא כשרה אם נגן ומצלמה אבל שאני אוכל להעביר קבצים בלוטוס ובמחשב
-
@מוטי-ברנד אני לא יודע איזה גרסא לצרוב כתוב לי דגם gt-s6310 HASUM
-
@מוטי-ברנד אני לא יודע איזה גרסא לצרוב כתוב לי דגם gt-s6310 HASUM
-
@שוקי1 אז יש לך פה בפורום https://mitmachim.top/topic/1777/גירסא-ליאנג-s6310/20
@מוטי-ברנד אתם יודעים איך אני יכול להכניס משחקים ליאנג?
-
@שוקי1 אז יש לך פה בפורום https://mitmachim.top/topic/1777/גירסא-ליאנג-s6310/20
@מוטי-ברנד תודה רבה (אני לא יכול לעשות אוהב אין לי מספיק מונטין)
אבל איך אני מוחק את הדברים שאני לא צריך -
@מוטי-ברנד תודה רבה (אני לא יכול לעשות אוהב אין לי מספיק מונטין)
אבל איך אני מוחק את הדברים שאני לא צריך -
@מוטי-ברנד אבל אני רוצה שגם לא יהיה אפשרות להתחבר לויפי
-
@מוטי-ברנד אבל אני רוצה שגם לא יהיה אפשרות להתחבר לויפי
-
פוסט זה נמחק!
-
@מוטי-ברנד הבנתי שכדי למחוק אפליקציות צריך להתקין רוט וראיתי במדריך הזה איך עושים את זה .https://mitmachim.top/topic/88/מדריך-רוט-לגלקסי-יאנג-s6310
עכשיו אני רוצה לדעת אם אני צריך קודם כל להתקין גירסא רגילה ואח"כ להתקין רייקרברי או שאני יכול ישר לגשת לרייקרברי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות