המלצה | כלי לעריכת apk דרך המחשב
-
@אני-יודע אמר בהמלצה | כלי לעריכת apk דרך המחשב:
יש את זה בעברית ?
וגם אך אני מכניס פרויקט בשביל לקמפלעודך מדבר ויצא גירסה 1.5 עם עברית


תודה רבה ל @דוד-1 על העדכון, אני מעלה את זה עוד רגע.
apk-editor-studio_windows_1.5.0.zip
אני מעדכן את זה גם בנושא שלי
https://mitmachim.top/topic/28012/שיתוף-תוכנות-לעריכה-ותרגום-apk-מהמחשב/2?_=1628240714245 -
@אני-יודע אמר בהמלצה | כלי לעריכת apk דרך המחשב:
יש את זה בעברית ?
וגם אך אני מכניס פרויקט בשביל לקמפלעודך מדבר ויצא גירסה 1.5 עם עברית


תודה רבה ל @דוד-1 על העדכון, אני מעלה את זה עוד רגע.
apk-editor-studio_windows_1.5.0.zip
אני מעדכן את זה גם בנושא שלי
https://mitmachim.top/topic/28012/שיתוף-תוכנות-לעריכה-ותרגום-apk-מהמחשב/2?_=1628240714245@יוסי-הגאון הבעיה שאת זה האנטי וירוס של ווינדוס עושה בעיות
-
@יוסי-הגאון הבעיה שאת זה האנטי וירוס של ווינדוס עושה בעיות
@אני-יודע אמר בהמלצה | כלי לעריכת apk דרך המחשב:
@יוסי-הגאון הבעיה שאת זה האנטי וירוס של ווינדוס עושה בעיות
אז תכבה אותו, זו התראת שוא
-
@אני-יודע אמר בהמלצה | כלי לעריכת apk דרך המחשב:
@יוסי-הגאון הבעיה שאת זה האנטי וירוס של ווינדוס עושה בעיות
אז תכבה אותו, זו התראת שוא
@יוסי-הגאון כן כן אני יודע אני רק בה לשאול אם יש את זה כמו הראשון שלא עשה בעיות ?
-
@יוסי-הגאון כן כן אני יודע אני רק בה לשאול אם יש את זה כמו הראשון שלא עשה בעיות ?
@אני-יודע אמר בהמלצה | כלי לעריכת apk דרך המחשב:
@יוסי-הגאון כן כן אני יודע אני רק בה לשאול אם יש את זה כמו הראשון שלא עשה בעיות ?
זה האתר שלהם
-
@אני-יודע אמר בהמלצה | כלי לעריכת apk דרך המחשב:
@יוסי-הגאון כן כן אני יודע אני רק בה לשאול אם יש את זה כמו הראשון שלא עשה בעיות ?
זה האתר שלהם
@יוסי-הגאון מה זה אומר?
-
@יוסי-הגאון מה זה אומר?
@אני-יודע אמר בהמלצה | כלי לעריכת apk דרך המחשב:
@יוסי-הגאון מה זה אומר?
לא שמתי קישור
https://qwertycube.com/apk-editor-studio/blog/apk-editor-studio-v1.5.0-released/ -
@אני-יודע אמר בהמלצה | כלי לעריכת apk דרך המחשב:
@יוסי-הגאון מה זה אומר?
לא שמתי קישור
https://qwertycube.com/apk-editor-studio/blog/apk-editor-studio-v1.5.0-released/@יוסי-הגאון אני מנסה לפתח אבל יש לי כל מיני שגיאות מה עושים ?
-
@יוסי-הגאון אני מנסה לפתח אבל יש לי כל מיני שגיאות מה עושים ?
@אני-יודע אמר בהמלצה | כלי לעריכת apk דרך המחשב:
@יוסי-הגאון אני מנסה לפתח אבל יש לי כל מיני שגיאות מה עושים ?
מתקינים ג'אוא 8 ומעלה
-
@אני-יודע אמר בהמלצה | כלי לעריכת apk דרך המחשב:
@יוסי-הגאון אני מנסה לפתח אבל יש לי כל מיני שגיאות מה עושים ?
מתקינים ג'אוא 8 ומעלה
@יוסי-הגאון מה זה אומר
-
@יוסי-הגאון מה זה אומר
-
@יוסי-הגאון הקישור חסום
-
@יוסי-הגאון הקישור חסום
-
-
@יוסי-הגאון של מה
(סליחה שאני משגע אבל אני לא מבין פה כלום ) -
@יוסי-הגאון של מה
(סליחה שאני משגע אבל אני לא מבין פה כלום )@אני-יודע אמר בהמלצה | כלי לעריכת apk דרך המחשב:
@יוסי-הגאון של מה
(סליחה שאני משגע אבל אני לא מבין פה כלום )בשביל שהתוכנה תפעל, אתה צריך לתוכנה אחרת בשם ג'אוא
היא נותנת הרשאות (בתכנות )להתקנת התוכנה השניה.
יש מבין?!זה לא כל כך משנה מה זה, תתקין וזהו
יכול להיות שזה לא ג'אוא, עדיף שתציג את השגיאה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות