בקשת מידע | נגן "המנגן" - מומלץ?
-
@מוטי-יוזף אמר בבקשת מידע | נגן "המנגן" - מומלץ?:
@משה-144 זה הדגם הגדול יותר אני לא יודע כמה אינץ זה!!!
אז אני לא יודע איך להגיע לריקברי
ההוראות שכתבתי מתאימות לקטן -
@מוטי-יוזף מה זה נקרא לאפס דרכו דרך מה???
@מוטי-יוזף אמר בבקשת מידע | נגן "המנגן" - מומלץ?:
@מוטי-יוזף מה זה נקרא לאפס דרכו דרך מה???
זה כבר יוכלו להדריך אותך כשתגיע לריקברי , אם תעלה צילום מסך.
בעיקרון אתה צריך למצוא את צירוף המקשים שמביא לשם.
נסה ווליום עליון + לחצן הפעלה וכו' -
@מוטי-יוזף אמר בבקשת מידע | נגן "המנגן" - מומלץ?:
@מוטי-יוזף מה זה נקרא לאפס דרכו דרך מה???
זה כבר יוכלו להדריך אותך כשתגיע לריקברי , אם תעלה צילום מסך.
בעיקרון אתה צריך למצוא את צירוף המקשים שמביא לשם.
נסה ווליום עליון + לחצן הפעלה וכו' -
יש למישהו אולי קישור לגירסאות של נגן המנגן שאז אולי דרכו אני אצליח לפתוח את הנגן אם מישהו יכול להעלות קישור אני אשמח מאוד תודה רבה
@מוטי-יוזף אני אשמח שתעזרו לי בקשר לנגן המנגן שלי ששכחתי את הקוד או שתביאו לי קישורים של גירסאות או שתביאו לי עצות או בכל דבר אחר תודה רבה!!!
-
@מוטי-יוזף אני אשמח שתעזרו לי בקשר לנגן המנגן שלי ששכחתי את הקוד או שתביאו לי קישורים של גירסאות או שתביאו לי עצות או בכל דבר אחר תודה רבה!!!
-
@מוטי-יוזף תלחץ על כפתור הפעלה +וולים עליון +לחצן הביית (אם יש)
@mefateach מכובה או דלוק???
-
@mefateach מכובה או דלוק???
-
@מוטי-יוזף מכובה
@mefateach ניסיתי גם מכובה וגם דלוק ולא הצלחתי אם מישהו יודע מה זה...
-
@mefateach ניסיתי גם מכובה וגם דלוק ולא הצלחתי אם מישהו יודע מה זה...
-
@מוטי-יוזף
איזה נעילה יש לך, סיסמא או תבנית?@mefateach oou יש לי נעילה של קו [9-נקודות]
-
@mefateach oou יש לי נעילה של קו [9-נקודות]
@מוטי-יוזף אמר בבקשת מידע | נגן "המנגן" - מומלץ?:
ש לי נעילה של קו [9-נקודות]
@משה-144 אמר בבקשת מידע | נגן "המנגן" - מומלץ?:
תבנית
-
@mefateach oou יש לי נעילה של קו [9-נקודות]
@מוטי-יוזף אמר בבקשת מידע | נגן "המנגן" - מומלץ?:
@mefateach oou יש לי נעילה של קו [9-נקודות]
שלחתי לך מייל
-
@מוטי-יוזף אמר בבקשת מידע | נגן "המנגן" - מומלץ?:
@mefateach oou יש לי נעילה של קו [9-נקודות]
שלחתי לך מייל
-
@מוטי-יוזף
שלחתי לכאן
D66333@GMMAIL.COM
שלחתי תשובה כעת -
@מוטי-יוזף
שלחתי לכאן
D66333@GMMAIL.COM
שלחתי תשובה כעת -
ע עניו כמשה התייחס לנושא זה ב
-
נגן "המנגן" שנמכר עכשיו בכמה חניות בערך ב400 ש"ח
מישהו יודע האם התןכנה שהם התקינו מוצלחת?
יש בו איזו בשורה או שמא עוד נגן.....@אברך-פשוט פצצה של נגן להשיג בענק הסלולר
מלכי ישראל 24 ירושלים -
נגן "המנגן" שנמכר עכשיו בכמה חניות בערך ב400 ש"ח
מישהו יודע האם התןכנה שהם התקינו מוצלחת?
יש בו איזו בשורה או שמא עוד נגן.....@אברך-פשוט ממליץ לקנות בחנות ענק הסלולר שירות טוב ומביאים בחינם מגן סיליקון ומגן מסך
-
@אברך-פשוט ממליץ לקנות בחנות ענק הסלולר שירות טוב ומביאים בחינם מגן סיליקון ומגן מסך
אני לא הייתי ממליץ על הנגן הזה
יש לי את זה וזה לא טוב בכלל עושה ה-מ-ו-ן בעיות
ולגבי התיקונים מפנים אותך לחנות מטעמם שמתקנת
והשירות שם זה - על הפניםסליחה על שאני ממליץ לרעה אבל אני לא הייתי אומר לשום בן אדם לקנות את המכשיר הזה
אחרי כל מה שעברתי עם זה, מצטער -
נגן "המנגן" שנמכר עכשיו בכמה חניות בערך ב400 ש"ח
מישהו יודע האם התןכנה שהם התקינו מוצלחת?
יש בו איזו בשורה או שמא עוד נגן.....@אברך-פשוט
מבחינת נגן הוא מצויין רק שאפשר להתקין עליו מלא אפליקציות ולפרוץ אותו בקלות לוויפי כך שלא לכל אחד הוא ממולץ -
@אברך-פשוט
מבחינת נגן הוא מצויין רק שאפשר להתקין עליו מלא אפליקציות ולפרוץ אותו בקלות לוויפי כך שלא לכל אחד הוא ממולץ -
א אלי 30 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות