הוייז לא עובד
-
@שמואל אמר בהוייז לא עובד:
@רבי-ייבי אמר בהוייז לא עובד:
אז יש שמה ככה: מצב טיסה, WI-FI, בלוטוס, צלצול, בהירות, עוצמה,פנס,
מה אני צריך לבדוק?אז אין לך שם נתונים בכלל.
תבדוק בהגדרות צריך להיות שם בין האפשרויות אפשרות להפעיל נתונים.לכאורה הבעיה זה שאין APN
תלחץ איפה שהיית לפני זה על "מצב טיסה" ארוך, שם יש לך רשתות סלולרים ואחרי זה "שמות נקודות גישה" תבדוק אם יש בפנים רשומות
אין רשימות, האיך מגדירים אותם?
-
@רבי-ייבי אתה לוחץ בתפריט הוסף
מכניס שם:
שם x2one
APN: x2one
ויוצא.ואז תנסה שוב להפעיל את הוייז
-
@רבי-ייבי אמור להיות לך אינטרנט.
יש לך סמל למעלה של h עם חיצים? כזה:

פחות חשוב הh, אולי יש 4G, העיקר החיצים. -
@רבי-ייבי אמר בהוייז לא עובד:
זה כבר הדליק אבל עכשיו כשאני מכניס יעד ולוחץ סע זה אומר "אין חיבור GPS" מה עושים?
ללכת מתחת כיפת השמים לזמן מה וזה יקלוט GPS בעז"ה
@שמואל אמר בהוייז לא עובד:
@רבי-ייבי אמר בהוייז לא עובד:
זה כבר הדליק אבל עכשיו כשאני מכניס יעד ולוחץ סע זה אומר "אין חיבור GPS" מה עושים?
ללכת מתחת כיפת השמים לזמן מה וזה יקלוט GPS בעז"ה
זה עוד לא קלט.
-
תעשה כוכבית סולמית כוכ סול 2266 סול כוכ סול כוכ לשנית שניה תעשה RESTART ותסתכל בלשונית שניה אם יש לך לווינים
-
תעשה כוכבית סולמית כוכ סול 2266 סול כוכ סול כוכ לשנית שניה תעשה RESTART ותסתכל בלשונית שניה אם יש לך לווינים
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
