בירור | שינוי במדיניות נטפרי? או בעיה אצלי?
-
@ראובן-שבתי אמר בבירור | שינוי במדיניות נטפרי? או בעיה אצלי?:
האם זה תקלה אצלי או שנטפרי החלו לחסום כל קובץ ווידיאו בדרייב?
תקלה אצלך,
כי אצלי הכל תקין.

נטפרי כמובן.@יושב-אהלים מה יכול להיות הבעיה?
נסיתי ריענון קשיח -
@יושב-אהלים מה יכול להיות הבעיה?
נסיתי ריענון קשיח@ראובן-שבתי אמר בבירור | שינוי במדיניות נטפרי? או בעיה אצלי?:
@יושב-אהלים מה יכול להיות הבעיה?
נסיתי ריענון קשיחאולי פשוט הקובץ נחסם?
-
@ראובן-שבתי אמר בבירור | שינוי במדיניות נטפרי? או בעיה אצלי?:
@יושב-אהלים מה יכול להיות הבעיה?
נסיתי ריענון קשיחאולי פשוט הקובץ נחסם?
@יושב-אהלים אין סיכוי בעולם קובץ שלי פרטי מעולם לא העברתי אותו אין בו שום דבר בעייתי וזה לא רק אחד זה הכל!!!
-
@יושב-אהלים אין סיכוי בעולם קובץ שלי פרטי מעולם לא העברתי אותו אין בו שום דבר בעייתי וזה לא רק אחד זה הכל!!!
@ראובן-שבתי תפנה למערכת הפניות.
זה בעיה פרטית אצלך לכאורה.:::
ואולי זה לא קשור בכלל לנטפרי אלא סתם בעיות קליטה.
:::
-
@ראובן-שבתי תפנה למערכת הפניות.
זה בעיה פרטית אצלך לכאורה.:::
ואולי זה לא קשור בכלל לנטפרי אלא סתם בעיות קליטה.
:::
@מה-הבעיה אמר בבירור | שינוי במדיניות נטפרי? או בעיה אצלי?:
ואולי זה לא קשור בכלל לנטפרי אלא סתם בעיות קליטה.
הוא כותב לי כמו שנחסם
צד שלישי מונע וכו' למי שמכיר
-
@מה-הבעיה אמר בבירור | שינוי במדיניות נטפרי? או בעיה אצלי?:
ואולי זה לא קשור בכלל לנטפרי אלא סתם בעיות קליטה.
הוא כותב לי כמו שנחסם
צד שלישי מונע וכו' למי שמכיר
@ראובן-שבתי זה קובץ שאתה העלת לדרייב או ששיתפו אותך?
-
@ראובן-שבתי זה קובץ שאתה העלת לדרייב או ששיתפו אותך?
@מה-הבעיה אמר בבירור | שינוי במדיניות נטפרי? או בעיה אצלי?:
@ראובן-שבתי זה קובץ שאתה העלת לדרייב או ששיתפו אותך?
שלי שלי
הכל אני יצרתי -
@מה-הבעיה אמר בבירור | שינוי במדיניות נטפרי? או בעיה אצלי?:
@ראובן-שבתי זה קובץ שאתה העלת לדרייב או ששיתפו אותך?
שלי שלי
הכל אני יצרתי@ראובן-שבתי אתה על גלישה בסתר?
@ראובן-שבתי אמר בבירור | שינוי במדיניות נטפרי? או בעיה אצלי?:
צד שלישי מונע וכו' למי שמכיר
כי א"כ תכבה פה

-
@ראובן-שבתי אתה על גלישה בסתר?
@ראובן-שבתי אמר בבירור | שינוי במדיניות נטפרי? או בעיה אצלי?:
צד שלישי מונע וכו' למי שמכיר
כי א"כ תכבה פה

-
@מוטי-זהב וואי תודה
אני בחיים לא עושה גלישה בסתר
ובאמת מה שאמרת פתר את הבעיה!!!!@ראובן-שבתי זה לא היה תמיד זה משהו יחסית חדש שהם הוסיפו (נראה לי חצי שנה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות