בעיה | לא נפתח לי exe במחשב
-
תגובה: עזרה | לא נפתח לי EXE במחשב
והתיקון המוצע בפוסט הנ"ל נפתח נתמך בתוכנת נטספרק, ולכן א"א להפעילו. הם כותבים שזה יכול לגרום להסרת החסימה בקלות. מה עושים?
-
תגובה: עזרה | לא נפתח לי EXE במחשב
והתיקון המוצע בפוסט הנ"ל נפתח נתמך בתוכנת נטספרק, ולכן א"א להפעילו. הם כותבים שזה יכול לגרום להסרת החסימה בקלות. מה עושים?
@לוי-ק אמר בבעיה | לא נפתח לי exe במחשב:
תגובה: עזרה | לא נפתח לי EXE במחשב
והתיקון המוצע בפוסט הנ"ל נפתח נתמך בתוכנת נטספרק, ולכן א"א להפעילו. הם כותבים שזה יכול לגרום להסרת החסימה בקלות. מה עושים?מה השגיאה שמופיע לך כאשר אתה מנסה להתקין תוכנה במחשב בסיומת EXE?
-
@לוי-ק אמר בבעיה | לא נפתח לי exe במחשב:
תגובה: עזרה | לא נפתח לי EXE במחשב
והתיקון המוצע בפוסט הנ"ל נפתח נתמך בתוכנת נטספרק, ולכן א"א להפעילו. הם כותבים שזה יכול לגרום להסרת החסימה בקלות. מה עושים?מה השגיאה שמופיע לך כאשר אתה מנסה להתקין תוכנה במחשב בסיומת EXE?
@יושב-אהלים מנסה לפתוח וורד:

-
@יושב-אהלים מנסה לפתוח וורד:

@יושב-אהלים
סתם תוכנה

-
תגובה: עזרה | לא נפתח לי EXE במחשב
והתיקון המוצע בפוסט הנ"ל נפתח נתמך בתוכנת נטספרק, ולכן א"א להפעילו. הם כותבים שזה יכול לגרום להסרת החסימה בקלות. מה עושים?
-
@לוי-ק אמר בבעיה | לא נפתח לי exe במחשב:
התיקון המוצע בפוסט הנ"ל נפתח נתמך בתוכנת נטספרק , ולכן א"א להפעילו.
כמובן כי זה רגיסטר
תשהה את נטספארק תפעיל את הקובץ ואז תחזיר את ההגנה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות