בקשת מידע | אימולטור שפתוח בנתיב
-
@צדיק-תמים להשתמש
-
@צדיק-תמים להשתמש
-
@avivi ממו פליי ודאי (מנסיון)
נוקס לכאורה גם (ככה זכור לי)
בלוסטאקס מסתמא גם אבל לא ניסיתי@צדיק-תמים נוקס לא עובד ממו פליי אני מנסה
-
@avivi ממו פליי ודאי (מנסיון)
נוקס לכאורה גם (ככה זכור לי)
בלוסטאקס מסתמא גם אבל לא ניסיתי@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | אימולטור שפתוח בנתיב:
@avivi ממו פליי ודאי (מנסיון)
נוקס לכאורה גם (ככה זכור לי)
בלוסטאקס מסתמא גם אבל לא ניסיתיאני משער שבתוך האימולטור יש סינון,
כגון: בגישה לגוגל פליי וכדומה. כדאי שתברר.
אגב, @צדיק-תמים צריך להתקין בסינון נתיב תעודת אבטחה להשתמש באימולטור? -
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | אימולטור שפתוח בנתיב:
@avivi ממו פליי ודאי (מנסיון)
נוקס לכאורה גם (ככה זכור לי)
בלוסטאקס מסתמא גם אבל לא ניסיתיאני משער שבתוך האימולטור יש סינון,
כגון: בגישה לגוגל פליי וכדומה. כדאי שתברר.
אגב, @צדיק-תמים צריך להתקין בסינון נתיב תעודת אבטחה להשתמש באימולטור? -
@avivi ממו פליי ודאי (מנסיון)
נוקס לכאורה גם (ככה זכור לי)
בלוסטאקס מסתמא גם אבל לא ניסיתי@צדיק-תמים ממו פליי עובד
-
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות