בעיה | עדכון ביוס תקוע
-
הורדתי מהאתר של לנובו את התוכנה לעדכון הביוס עברתי את כל ההתקנה ואז הוא מבקש אישור וכו' והמחשב מבצע הפעלה מחדש אחרי שהמחשב עשה הפעלה מחדש התחיל להתמלאת אחוזים בפס והוא כתב שמתבצע העדכון של הביוס ואז כשהוא הגיע למאה אחוז הוא הגיע לזה וזה תקוע ככה כבר יותר משעה.
האם זה אומר שמשהו נדפק ?
ואם כן מה עושים?
ואם אני ינתק את המטען ויתן לבטריה ליגמר מה יקרה?
תודה!
@אמיר @KINGYOS @שלמה-ווייס ?

-
הורדתי מהאתר של לנובו את התוכנה לעדכון הביוס עברתי את כל ההתקנה ואז הוא מבקש אישור וכו' והמחשב מבצע הפעלה מחדש אחרי שהמחשב עשה הפעלה מחדש התחיל להתמלאת אחוזים בפס והוא כתב שמתבצע העדכון של הביוס ואז כשהוא הגיע למאה אחוז הוא הגיע לזה וזה תקוע ככה כבר יותר משעה.
האם זה אומר שמשהו נדפק ?
ואם כן מה עושים?
ואם אני ינתק את המטען ויתן לבטריה ליגמר מה יקרה?
תודה!
@אמיר @KINGYOS @שלמה-ווייס ?

-
@אמיר אמר בבעיה | עדכון ביוס תקוע:
אם סיים 100 אחוז תפעיל מחדש
א"א להפעיל מחדש זה לא נכבה גם אחרי לחיצה של דקה
-
@elazar אולי כדאי לנתק את הכבל מהחשמל?
עריכה: אני עכשיו רואה שמדובר בנייד. אתה לא חייב לחכות אתה יכול להוציא את הבטריה בפרט אם מדובר בלנובו@לוי-ק זה די מסוכן לעשות כיבוי כפוי
-
@לוי-ק זה די מסוכן לעשות כיבוי כפוי
@שמעון-שמואל אני לא בטוח שיש מה להפסיד יותר מידי. או יותר נכון שאין דרך יותר קלה לצאת מהמצב הזה
-
@שמעון-שמואל אני לא בטוח שיש מה להפסיד יותר מידי. או יותר נכון שאין דרך יותר קלה לצאת מהמצב הזה
-
@לוי-ק אין כזה דבר לעדכן בלי לאתחל
-
@לוי-ק אין כזה דבר לעדכן בלי לאתחל
@שמעון-שמואל אז אין לו בכלל מה להפסיד. וכי לא נגמר לך אף פעם הבטריה?
-
@שמעון-שמואל אז אין לו בכלל מה להפסיד. וכי לא נגמר לך אף פעם הבטריה?
-
@אמיר אמר בבעיה | עדכון ביוס תקוע:
אם סיים 100 אחוז תפעיל מחדש
בטוח?כי כתוב לבן על גבי אדום Please do not remove the AC power!
@לוי-ק אמר בבעיה | עדכון ביוס תקוע:
@שמעון-שמואל אז אין לו בכלל מה להפסיד. וכי לא נגמר לך אף פעם הבטריה?
לי לא נגמרה הבטריה אף פעם
-
@אמיר אמר בבעיה | עדכון ביוס תקוע:
אם סיים 100 אחוז תפעיל מחדש
בטוח?כי כתוב לבן על גבי אדום Please do not remove the AC power!
@לוי-ק אמר בבעיה | עדכון ביוס תקוע:
@שמעון-שמואל אז אין לו בכלל מה להפסיד. וכי לא נגמר לך אף פעם הבטריה?
לי לא נגמרה הבטריה אף פעם
@שמעון-שמואל מנסיוני שהוצאתי את הבטריה כמה פעמים וכן שהיא נגמרה כמה פעמים - לא קורה כלום
-
@שמעון-שמואל מנסיוני שהוצאתי את הבטריה כמה פעמים וכן שהיא נגמרה כמה פעמים - לא קורה כלום
-
@שמעון-שמואל מנסיוני שהוצאתי את הבטריה כמה פעמים וכן שהיא נגמרה כמה פעמים - לא קורה כלום
-
@שמעון-שמואל מנסיוני שהוצאתי את הבטריה כמה פעמים וכן שהיא נגמרה כמה פעמים - לא קורה כלום
@לוי-ק אבל המקרה כאן הוא שכתוב לא לכבות
(זה כמו לנתק את החשמל כשאתה מתקין WIN10) -
הורדתי מהאתר של לנובו את התוכנה לעדכון הביוס עברתי את כל ההתקנה ואז הוא מבקש אישור וכו' והמחשב מבצע הפעלה מחדש אחרי שהמחשב עשה הפעלה מחדש התחיל להתמלאת אחוזים בפס והוא כתב שמתבצע העדכון של הביוס ואז כשהוא הגיע למאה אחוז הוא הגיע לזה וזה תקוע ככה כבר יותר משעה.
האם זה אומר שמשהו נדפק ?
ואם כן מה עושים?
ואם אני ינתק את המטען ויתן לבטריה ליגמר מה יקרה?
תודה!
@אמיר @KINGYOS @שלמה-ווייס ?

@elazar אמר בבעיה | עדכון ביוס תקוע:
ואם אני ינתק את המטען ויתן לבטריה ליגמר מה יקרה?
אני מאד מקווה שלא אכלת את זה

-
@elazar אמר בבעיה | עדכון ביוס תקוע:
ואם אני ינתק את המטען ויתן לבטריה ליגמר מה יקרה?
אני מאד מקווה שלא אכלת את זה

@משחזר-מידע יש פיתרון אחר?
-
@elazar לפי מה שאני יודע ניתוק הבטרייה גורם לאיפוס הביוס
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות