חיבור של ההגה ברכב למערכת מולטימדיה?
-
קניתי מערכת מולטימדיה באיביי ואני רוצה לחבר אליה את ההגה (שליטה מההגה על הווליום ועוד)
הבעיה היא שמההגה יוצאים ארבעה או חמישה חוטים ובמערכת מולטימדיה יש שני חוטים שאליהם אני אמור לחבר את ההגה ואני לא יודע איזה חוטים צריך לחבר לאן
אשמח לקבל עזרה בנושא מקווה שזה המקום -
קניתי מערכת מולטימדיה באיביי ואני רוצה לחבר אליה את ההגה (שליטה מההגה על הווליום ועוד)
הבעיה היא שמההגה יוצאים ארבעה או חמישה חוטים ובמערכת מולטימדיה יש שני חוטים שאליהם אני אמור לחבר את ההגה ואני לא יודע איזה חוטים צריך לחבר לאן
אשמח לקבל עזרה בנושא מקווה שזה המקום -
מבירור קצר שעשיתי ברשת (המאופשרת בנטפרי) הבנתי שיש "מתאם" מיוחד לכל רכב המחבר בין ההגה לבין המולטימדיה. עכשיו הסיפור זה למצוא את זה משום שבאיביי אין מוצרים מסין אלא רק מארה"ב וזה מחירים בשמים עם משלוח יקר
בכל אופן תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות