הסבר | המרת תמונות בנוקיה c2
מדריכים - נוקיה
1
פוסטים
1
כותבים
686
צפיות
1
עוקבים
-
לאחר צילום במצלמת הפלאפון, ובעצם כל תמונה, ראיתי שזה תופס מלא מקום... וחבל תכל'ס על הזיכרון.
אז עלה במוחי רעיון גאוני ומצאתי דרך - שמסתמא חלק מכם וודאי מכירים - להמיר תמונה בפלאפון לנפח קטן יותר באותה הרזולוצייה. אז מה עשיתי?- קבעתי את התמונה שאני רוצה להמיר בתור תמונת איש קשר. אם התמונה בנפח גדול זה יכול לקחת כמה דקות.
- לאחמ"כ מחקתי את התמונה מהפלאפון והלכתי לאיש הקשר עם התמונה שלי.
3.שם יש אפשרות במקש האפשרויות 'אפשרויות תמונה' או משהו כזה... נכנסתי לזה ועשיתי 'שמור לגלריה' או משהו כזה...
עכשיו יכולתי לראות שהתמונה בנפח קטן ביותר עם פורמט של jpeg זה אומנם יהרוס את האיכות אבל האם זה לא שווה?!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות