בעיה | בלוטוס של פיינבלוי דגם F910
-
גם אני עד היום קניתי המון מכל מני דגמים
האחרנים 920 כמדומני וכל פעם הם מזוהים אחרת , הנוכחי מופיע כ F-PLUS
כך שכנראה יש כל מני יצרנים
בפעם האחרונה שהחוט התנתק והחדש לא תפקד כמו הקודם ,
העברתי את הלוח מהמכשיר הישן לגוף של חדש .הניתוקים בחוט זה מחלה של כל האזניות משיכה , כולל היקרים ב 200 NOA
לכן עדיף לקחת את הזולים .
למה הסינים האלו לא חשבו להשחיל חוט דייג בתוך הצינורית של האזניה וכך לבלום את היכולת משיכה שקורעת את ההמוליכים ?
כנראה שאז לא היו מוכרים ...היה לי רעיון "להמציא" שיטה אחרת
במקום שהמכשיר יהיה על הבגד וחוט האזניה ימשך לאוזן
נקח קפיץ כמו של כרטיסי הזהות או מחזיקי המפתחות
ואליו נחבר אזניית בלוטוט רגילה ואותה נמשוך ונשחרר לקפיץ -
-
@מוטי-ברנד אמר בבעיה | בלוטוס של פיינבלוי דגם F910:
@אהרן-אהרן תנסה במכשיר אחר לראות אם יש אותו בעיה ואז נראה אם הבעיה בבלוטוס
כבר אתייחס אליך שאתה היחיד שענה כאן לעניין
אחד אחריך מתווכח עם המציאות [באתי לקבל עצות ולא הפרכות, אני מבין מספיק טוב באלקטרוניקה וחשמל]
ובעקבותיו כל השאר העבירו את הנושא לעניין אחר של החוט שנקרע שזה בכלל לא הנושא שהעלתילא נסיתי במכשיר אחר אבל אותו בלוטוס ואותו דגם שקניתי בארץ (ונסיתי על עוד שתי סוגים של חברות אחרות) מתחבר לי בו זמנית ולא מתנתק אבל כשאני מחבר בכל דרך את ההוא מסין זה כן מתנתק בכל פעם
בדרך אגב זה כבר קרה לי לפני כשלושה חודשים שהזמנתי בעלי אקספרס דגם אחר מאותו החברה (F920) וגם עשה לי את הבעיה של התנתקות מהמכשיר בכל ניתוק שיחה אז נסיתי בארץ את הF910 וזה לא התנתק והייתי בטוח שזה קשור לדגם
מסתבר שזה לא המקורי
לא נראה לי שיש טעם לנסות אבל אנסה בעזה"ש גם במכשיר לא כשר -
סליחה על הגלישה לנושא אחר ,
פשוט אחרים כבר הציעו חלק מהדרכים לבדיקה ונשמע שגם אתה בדקת את רוב הכיוונים .
בכל אופן בתחילת דברי ציינתי את הנקודה שיכולים להיות אותם "דגמים" של יצרנים או ייצורים שונים .
(לכן לפעמים אני כבר מנצל אשכול להעשרת הידע באותו תחום , סליחה)תבדוק למשל האם המכשיר מזהה את שניהם באותו השם .
במקביל תבדוק אם יש שוני בדור והטכנולוגיה של ה BT
לפעמים הכשרים לא תומכים בהכל .בהצלחה