באג | מחשב לא קורא דיסק-און-קי'ם ונגנים כן
-
@yaakovsas אמר בבאג | מחשב לא קורא דיסק-און-קי'ם ונגנים כן!@!:
@מנחמן אמר בבאג | מחשב לא קורא דיסק-און-קי'ם ונגנים כן!@!:
האון קי עצמו תקין
זה קורה בכל האונקים? כך זה נשמע מהכותרת.
כן
ואחד מהם ודאי לא תקול@משה-מזרחי אמר בבאג | מחשב לא קורא דיסק-און-קי'ם ונגנים כן!@!:
תעלה תמונה מניהול דיסקים , עם האונקי בפנים

וככה זה נראה שהוא בחוץ

-
-
@משה-מזרחי אמר בבאג | מחשב לא קורא דיסק-און-קי'ם ונגנים כן!@!:
@מנחמן
העלת תמונה מניהול התקנים
צריך ניהול דיסקיםדהיינו??
-
@משה-מזרחי אמר בבאג | מחשב לא קורא דיסק-און-קי'ם ונגנים כן!@!:
@מנחמן
העלת תמונה מניהול התקנים
צריך ניהול דיסקיםדהיינו??
-
@מנחמן
מקש ימני על התחל , ניהול דיסקים
או ווינדוס+x
או זה
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1626897820430-diskmgmt.bat -
-
@מנחמן
לא מזהה אותו בכלל
תנסה אולי עם תוכנה חיצונית
כמו זה
https://mitmachim.top/post/61606
תראה אם מזהה אותו בכלל@מנחמן
היציאה עצמה תקינה?@משה-מזרחי אמר בבאג | מחשב לא קורא דיסק-און-קי'ם ונגנים כן!@!:
היציאה עצמה תקינה?
היציאה תקינה
והראיה, שנגנים כן נקלטים -
@מנחמן
לא מזהה אותו בכלל
תנסה אולי עם תוכנה חיצונית
כמו זה
https://mitmachim.top/post/61606
תראה אם מזהה אותו בכלל@מנחמן
היציאה עצמה תקינה? -
@משה-מזרחי אמר בבאג | מחשב לא קורא דיסק-און-קי'ם ונגנים כן!@!:
היציאה עצמה תקינה?
היציאה תקינה
והראיה, שנגנים כן נקלטים -
@מנחמן
עד כמה שזכור לי נגן לא מקבל אות כונן
אונקי - ודאי מקבל
אז יש משהו במחשב שלך שמונע את הקבלת אות
יש לך איזה הגבלה או סינון על המחשב עצמו?
תנסה אולי במצב בטוח לראות אם הוא כן מזהה@משה-מזרחי אמר בבאג | מחשב לא קורא דיסק-און-קי'ם ונגנים כן!@!:
יש לך איזה הגבלה או סינון על המחשב עצמו?
כגון?
-
@משה-מזרחי אמר בבאג | מחשב לא קורא דיסק-און-קי'ם ונגנים כן!@!:
יש לך איזה הגבלה או סינון על המחשב עצמו?
כגון?
@מנחמן
אין לי מושג
יש כל מיני הגבלות על אונקי וכד'
אני לא מכיר משהו ספציפי , אבל זה הדבר האחרון שעולה לי בראשאתה לא מכיר את המחשב שלך?
יש משהו ששייך לסינון על המחשב? - לא קשור לרשת
יש מישהו שרוצה להגביל את השימוש במחשב?נסה מצב בטוח
@משחזר-מידע מה דעתך?
-
@מנחמן
אין לי מושג
יש כל מיני הגבלות על אונקי וכד'
אני לא מכיר משהו ספציפי , אבל זה הדבר האחרון שעולה לי בראשאתה לא מכיר את המחשב שלך?
יש משהו ששייך לסינון על המחשב? - לא קשור לרשת
יש מישהו שרוצה להגביל את השימוש במחשב?נסה מצב בטוח
@משחזר-מידע מה דעתך?
@משה-מזרחי דעתי הלא מקצועית
כנראה יש איזה שהוא בעיה באונקי שמונע מהמחשב להציג אותו -
@משה-מזרחי דעתי הלא מקצועית
כנראה יש איזה שהוא בעיה באונקי שמונע מהמחשב להציג אותו -
@משחזר-מידע
אפילו שמערכת אחרת כן מזהה?@משה-מזרחי ברור
למשל בלינוקס מן הסתם זה יזוהה כאילו אין מחר
-
@מנחמן
אין לי מושג
יש כל מיני הגבלות על אונקי וכד'
אני לא מכיר משהו ספציפי , אבל זה הדבר האחרון שעולה לי בראשאתה לא מכיר את המחשב שלך?
יש משהו ששייך לסינון על המחשב? - לא קשור לרשת
יש מישהו שרוצה להגביל את השימוש במחשב?נסה מצב בטוח
@משחזר-מידע מה דעתך?
@משה-מזרחי
מה שמוזר יותר,
שכשהכנסתי דיסק קשיח
הוא מופיע בניהול דיסקים
ובסייר לא

-
@משה-מזרחי
מה שמוזר יותר,
שכשהכנסתי דיסק קשיח
הוא מופיע בניהול דיסקים
ובסייר לא

-
@משה-מזרחי
מה שמוזר יותר,
שכשהכנסתי דיסק קשיח
הוא מופיע בניהול דיסקים
ובסייר לא

@מנחמן כשאתה מעלה תמונה מניהול דיסקים אף פעם אל תקטין את החלון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


