בקשת מידע | mtk 1 עזרה והדרכה
-
שלום וברכה קניתי אתמול מכשיר חדש mtk 1 ברצוני להעלות כמה שאלות אחרי נבירה בפורום לא יצא לי שום דבר ברור מי אשמח אם משהו יסדר הכל באופן ברור
1 האם יש גישה לנגן בפלאפון זה וא"כ איך? (להסביר בצורה ברורה)
2 בחירת צלצול לאיש קשר מתוך כרטיס. (ניסיתי "בחר מקובץ" ולא נותן לי)
3 איזה סוג קבצים מערכת ההפעלה מקבלת? (אני מתכוון עם איזה סיומת כגון Jar וכדו')
4 חיבור בלוטוס למחשב אם אפשרי וא"כ איך? (כנ"ל בצורה ברורה ואם אפשר עם תמונות)
5 חיבור חוטי (usb) למחשב האם אפשרי וא"כ איך?
האם יש יישומים שניתן להכניס (אם קיימת אפשרות להכניס)
כרגע זה מה שיש לי לשאול אולי בהמשך יהיה עוד בכל אופן המווון תודה וערב טוב -
שלום וברכה קניתי אתמול מכשיר חדש mtk 1 ברצוני להעלות כמה שאלות אחרי נבירה בפורום לא יצא לי שום דבר ברור מי אשמח אם משהו יסדר הכל באופן ברור
1 האם יש גישה לנגן בפלאפון זה וא"כ איך? (להסביר בצורה ברורה)
2 בחירת צלצול לאיש קשר מתוך כרטיס. (ניסיתי "בחר מקובץ" ולא נותן לי)
3 איזה סוג קבצים מערכת ההפעלה מקבלת? (אני מתכוון עם איזה סיומת כגון Jar וכדו')
4 חיבור בלוטוס למחשב אם אפשרי וא"כ איך? (כנ"ל בצורה ברורה ואם אפשר עם תמונות)
5 חיבור חוטי (usb) למחשב האם אפשרי וא"כ איך?
האם יש יישומים שניתן להכניס (אם קיימת אפשרות להכניס)
כרגע זה מה שיש לי לשאול אולי בהמשך יהיה עוד בכל אופן המווון תודה וערב טוב@עולה-במסילה תראה בטלפון הזה אין הרבה אופציות ובפרט בגירסה החדשה
למיטב ידיעתי אין ממש נגן אבל אם תמיר את הקבצים שלך לWAV הוא יקרא את זה במקליט הצלילים
(שים לב הקבצים הרבבבה יותר כבדים מMP3 יש שמה עוד סוגי קבצים אבל הם יהיו באיכות גרועה)
לגבי בחירת צליל למתקשר עליך לעשות בחר מקובץ ואז להיכנס לאפשריות (בכפתור מצד שמאל) ואז שוב בחר מקובץ,
לגבי האחרים אני לא שמעתי שאפשרי
בהצלחה ...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות