בקשת מידע | שדרוג ראם למחשב ישן - תעלומה
-
@משה-מזרחי כמו שיש דיסק אונקי שמזוהה רק בחלק מהגודל שלו - אני חושב שזה יכול להיות גם ב RAM
@מתכנת-חובב
אמנם אני לא יודע הרבה, אבל הראם וודאי טוב - הוא עובד [שוב, כל אחד מה2G עובד, כנ"ל ה1G, רק יותר מ2 לא עובד, דהיינו 2 כרטיסים של 1 עובדים, כנ"ל 1 של 2, ומעבר לא.
זה מוכיח שהראמים טובים.
הביוס מזהה עד 3, ואם לפחות זה היה עובד ניחא, רק שהווינדוס נופל, ולכן קראתי לזה תעלומה. מדובר על ווינדוס 10 PRO, סיביות 64. -
@מתכנת-חובב
אמנם אני לא יודע הרבה, אבל הראם וודאי טוב - הוא עובד [שוב, כל אחד מה2G עובד, כנ"ל ה1G, רק יותר מ2 לא עובד, דהיינו 2 כרטיסים של 1 עובדים, כנ"ל 1 של 2, ומעבר לא.
זה מוכיח שהראמים טובים.
הביוס מזהה עד 3, ואם לפחות זה היה עובד ניחא, רק שהווינדוס נופל, ולכן קראתי לזה תעלומה. מדובר על ווינדוס 10 PRO, סיביות 64.@שם-משתמש

מעודכן? לא?
מה עכשיו?
@מתכנת-חובב @אמיר @משה-מזרחי @ירושליים וכולי, תודה על העזרה! -
@שם-משתמש

מעודכן? לא?
מה עכשיו?
@מתכנת-חובב @אמיר @משה-מזרחי @ירושליים וכולי, תודה על העזרה! -
@מתכנת-חובב
זה עולה כסף. יש משהו בחינם? -
@מתכנת-חובב
זה עולה כסף. יש משהו בחינם?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות