בעיה | עוצמת שמע נמוכה
-
שלום, יש לי פלאפון פוקט למי שמכיר, (דגם מקביל ליאנג) ועוצמת השמע שלו, נהייתה נמוכה מאוד.
בדקתי בפלאפון אחר, כמו שלי, והעוצמה של השמע בשיחות הייתה פי 3 יותר לפחות.
אם למישהו יש מושג ממה זה יכול לקרות? -
שלום, יש לי פלאפון פוקט למי שמכיר, (דגם מקביל ליאנג) ועוצמת השמע שלו, נהייתה נמוכה מאוד.
בדקתי בפלאפון אחר, כמו שלי, והעוצמה של השמע בשיחות הייתה פי 3 יותר לפחות.
אם למישהו יש מושג ממה זה יכול לקרות?@אליעזר-לוי
תנסה לנקות את אזור השמע הרבה פעמים מלכלוך זה נסתם ! -
@אליעזר-לוי
תנסה לנקות את אזור השמע הרבה פעמים מלכלוך זה נסתם !@ygg ניסית לנקות בדגם הזה? כי אני לא רואה איך לנקות אותו.
-
@ygg ניסית לנקות בדגם הזה? כי אני לא רואה איך לנקות אותו.
@אליעזר-לוי
לא
אתה יכול לפרק את הפלסטיק ?
וככה להגיע יותר בקלות אמור להיות לך 2 ברגים מאחורה -
שלום, יש לי פלאפון פוקט למי שמכיר, (דגם מקביל ליאנג) ועוצמת השמע שלו, נהייתה נמוכה מאוד.
בדקתי בפלאפון אחר, כמו שלי, והעוצמה של השמע בשיחות הייתה פי 3 יותר לפחות.
אם למישהו יש מושג ממה זה יכול לקרות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות