שיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום
-
@יחיאל-האלוף כתב בשיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום:
רום לטאבלט הזה

או מדריך איך לשאוב רום...
לא מצויין סוג הטאבלט
@יוסי-הגאון סתקל כאן https://mitmachim.top/topic/53208/בקשת-מידע-רוט-לטאבלט-אנדרואיד-10/10?_=1680516204105
העלתי צילומי מסך מהכל... -
2 2580 התייחס לנושא זה ב
-
@יוסי-הגאון סתקל כאן https://mitmachim.top/topic/53208/בקשת-מידע-רוט-לטאבלט-אנדרואיד-10/10?_=1680516204105
העלתי צילומי מסך מהכל...רום לטאבלט Lenovo Tab M10 TB-X505F ZA4G0004I.
עם אפשר דחוף! ובמהירות! ובעברית!
תודה מראש! -
רום לטאבלט Lenovo Tab M10 TB-X505F ZA4G0004I.
עם אפשר דחוף! ובמהירות! ובעברית!
תודה מראש!@יחיאל-האלוף כתב בשיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום:
רום לטאבלט Lenovo Tab M10 TB-X505F ZA4G0004I.
עם אפשר דחוף! ובמהירות! ובעברית!
תודה מראש!https://firmwarefile.com/lenovo-tab-m10-hd-tb-x505f
לא כתוב באיזה שפה. כנראה הכל..
פשוט לחפש: TB-X505F stock rom בגוגל -
@יחיאל-האלוף כתב בשיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום:
רום לטאבלט Lenovo Tab M10 TB-X505F ZA4G0004I.
עם אפשר דחוף! ובמהירות! ובעברית!
תודה מראש!https://firmwarefile.com/lenovo-tab-m10-hd-tb-x505f
לא כתוב באיזה שפה. כנראה הכל..
פשוט לחפש: TB-X505F stock rom בגוגל@הנני-העני איך צורבים את הרום הזה?
אין ללנובו מצב הורדה... -
יש למישהו רום לטבלט akai דגם: ak8478
אנדרואיד 5.1.1 -
@הנני-העני איך צורבים את הרום הזה?
אין ללנובו מצב הורדה...@מוישל-ה כתב בשיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום:
@הנני-העני איך צורבים את הרום הזה?
אין ללנובו מצב הורדה...כאן כתוב:
https://androidmtk.com/use-qcomdloader-tool

מצב ברום. שני מקשי הווליום.
בהצלחה.
@איש-שחושב-מעבר כתב בשיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום:יש למישהו רום לטבלט akai דגם: ak8478
אנדרואיד 5.1.1אולי כאן יש. חפש.
https://androidmtk.com/download-akai-stock-rom
חפש בגוגל: akai ak8478 stock rom -
יש למישהו רום לטבלט akai דגם: ak8478
אנדרואיד 5.1.1 -
למישהו יש את הקושחה של הנגן timmkoo q3/q5?
כי מחקתי בטעות קובץ חשוב מה root שאין לי איך להחזיר אותו ולכן הנגן לא פועל ולכן צריך לצרוב מחדש. -
שלום לכולם! אני צריך רום לג'לי פרו זה המכשיר בעלי אקספרס תודה רבה!
-
@יאיר-גפן כתב בשיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום:
אני צריך בדחיפות רום לנגן M390
תודה רבההעלו פה בעבר..
https://mitmachim.top/post/601036
אבל זה חסום לי..
מישהו יכול להעלות כאן? -
אז נטפרי שלחו לי רום במג'יקוד
מי שרוצה את הקישור בבקשה
https://send.magicode.me/send-file/file/f7cd5bc254f0d0bbdfbd0*********edc5574581bb03043b8/view
לא יודע אם מישהו צריך אבל שיהיה
אם מישהו יכול לעזור לי עם הרוט בנושא שפתחתי אודה לו מאוד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות