בעיה | אין לי אופציה של נושא חדש
-
@י-ביטון אמר בבעיה | אין לי אופציה של נושא חדש:
מדוע בכלי נגנה \ימהה, אין אפשרות של נושא חדש?
ויש לציין שזה רק שם...איפה?
תן קישור@mgm-ivr אמר בבעיה | אין לי אופציה של נושא חדש:
@י-ביטון אמר בבעיה | אין לי אופציה של נושא חדש:
מדוע בכלי נגנה \ימהה, אין אפשרות של נושא חדש?
ויש לציין שזה רק שם...איפה?
תן קישור -
@mgm-ivr אמר בבעיה | אין לי אופציה של נושא חדש:
@י-ביטון אמר בבעיה | אין לי אופציה של נושא חדש:
מדוע בכלי נגנה \ימהה, אין אפשרות של נושא חדש?
ויש לציין שזה רק שם...איפה?
תן קישור -
@י-ביטון זה לא רק שם, זה בכל הקטגוריה של כלי נגינה
צריך שהמנהלים ישנו את ההרשאות כתיבה שם
אלא א"כ זה נעשה בכוונה
@administrators
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות