בקשה | מאיץ הורדות idm
-
@שמואל-ש-0 אתה יכול למחוק...
-
@שמואל-ש-0 אתה יכול למחוק...
-
@שמואל-ש-0 כן בעז"ה.
זה ייקח קצת זמן כי זה עולה אבל כשזה ייגמר זה יישלח מיד. [ג'מבו מייל]
דרך אגב, תשבית אנטי וירוס ואח"כ תכניס אותו כ"חריג" שלא ימחק לך אותו. -
@שמואל-ש-0 כן בעז"ה.
זה ייקח קצת זמן כי זה עולה אבל כשזה ייגמר זה יישלח מיד. [ג'מבו מייל]
דרך אגב, תשבית אנטי וירוס ואח"כ תכניס אותו כ"חריג" שלא ימחק לך אותו. -
@שמואל-ש-0 את מה? איזה אנטי וירוס יש לך?
-
@שמואל-ש-0 את מה? איזה אנטי וירוס יש לך?
-
@שמואל-ש-0 עברתי למייל...

-
@שמואל-ש-0
זה למשל לא נמחק
קישור להורדה ישירה
להשהות אנטי וירוס
זה לא גירסא הכי מעודכנת אבל גם משהו טוב -
@שמואל-ש-0
זה למשל לא נמחק
קישור להורדה ישירה
להשהות אנטי וירוס
זה לא גירסא הכי מעודכנת אבל גם משהו טוב@צור אמר בבקשה | מאיץ הורדות idm:
זה לא גירסא הכי מעודכנת אבל גם משהו טוב
הנה גרסא הכי מעודכנת: https://mitmachim.top/post/365322 צריך להוריד ולחלץ עם ווינראר.
(תודה ענקית ל@לומדעס הצדיק על העלאה לפורום). -
@צור אמר בבקשה | מאיץ הורדות idm:
זה לא גירסא הכי מעודכנת אבל גם משהו טוב
הנה גרסא הכי מעודכנת: https://mitmachim.top/post/365322 צריך להוריד ולחלץ עם ווינראר.
(תודה ענקית ל@לומדעס הצדיק על העלאה לפורום).@יושב-אהלים אמר בבקשה | מאיץ הורדות idm:
@צור אמר בבקשה | מאיץ הורדות idm:
זה לא גירסא הכי מעודכנת אבל גם משהו טוב
הנה גרסא הכי מעודכנת: https://mitmachim.top/post/365322 צריך להוריד ולחלץ עם ווינראר.
(תודה ענקית ל@לומדעס הצדיק על העלאה לפורום).אני כבר משתמש עם תוכנה בגירסה ישנה
יש תועלת בלעדכן גירסה או שלא שוה להסתבך?
ואם כן, איך בדיוק מעדכנים? -
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות