בירור | איך אני משתמש בסי קלינר בשביל למחוק קבצים כפולים?
-
@שמואל-יהודה
אז אתה טועה
אני משתמש בזה קבוע בתיקיה של כל הרקעים
והוא מצא כפולים כמה פעמים
צריך לסמן את תוכן וגודל , את השאר להורידפוסט זה נמחק! -
@שמואל-יהודה
אז אתה טועה
אני משתמש בזה קבוע בתיקיה של כל הרקעים
והוא מצא כפולים כמה פעמים
צריך לסמן את תוכן וגודל , את השאר להוריד@משה-מזרחי ויש שם אפשרות לבחר הכל?(אחרי שהוא מצא)
-
@משה-מזרחי ויש שם אפשרות לבחר הכל?(אחרי שהוא מצא)
-
@שמואל-יהודה
לא
זה באמת מעצבן
צריך לבחור אחד אחד@משה-מזרחי זה 1000 קבצים







-
@משה-מזרחי זה 1000 קבצים







-
@שמואל-יהודה
כןן
עבדתי על זה שלשום
מה שעשיתי , שמתי את העכבר על הקובץ הכי למטה ואז שלש לחיצות על המקש למטה ולחיצה על עכבר שמאלי................
עד שנגמר@משה-מזרחי בעצם יש בחר הכל

הראשון
-
@משה-מזרחי בעצם יש בחר הכל

הראשון
-
עכשיו הוא עושה ככה:
מה אפשר לעשות? -
עכשיו הוא עושה ככה:
מה אפשר לעשות? -
@שמואל-יהודה
ככל הנראה הוא גמר את החיפוש ולא מצא כפולים
מחקת את מה שהיה כפול?@משה-מזרחי כן בחרתי בבחר הכל
אבל יש עוד מלא כפולים איך הוא לא מוצא? -
@משה-מזרחי כן בחרתי בבחר הכל
אבל יש עוד מלא כפולים איך הוא לא מוצא?@שמואל-יהודה אמר בבירור | איך אני משתמש בסי קלינר בשביל למחוק קבצים כפולים?:
@משה-מזרחי כן בחרתי בבחר הכל
אבל יש עוד מלא כפולים איך הוא לא מוצא?אם מחקת הכל- איך יהיה עוד כפולים?
מי אמר לך שיש עוד? -
@שמואל-יהודה אמר בבירור | איך אני משתמש בסי קלינר בשביל למחוק קבצים כפולים?:
@משה-מזרחי כן בחרתי בבחר הכל
אבל יש עוד מלא כפולים איך הוא לא מוצא?אם מחקת הכל- איך יהיה עוד כפולים?
מי אמר לך שיש עוד?@משה-מזרחי העיניים אומרות שיש עוד:

-
@משה-מזרחי העיניים אומרות שיש עוד:

-
@שמואל-יהודה
צודק
מה הגדרת בחיפוש?
עדיף תמונה -
@שמואל-יהודה
אולי צריך לבחור גם קבצי מערכת?באיזה תקיה הקבצים נמצאים? בתקיה המקורית או שהעתקת אותם למקום אחר?@צדיק-תמים תיקיה מקורית
וללחוץ על התעלם מקבצי מערכת? -
@צדיק-תמים תיקיה מקורית
וללחוץ על התעלם מקבצי מערכת? -
@שמואל-יהודה תעתיק אותם למקום אחר
לא משנים בתקית מערכת המקורית
זה יכול לגרום לבעיות@צדיק-תמים מה זה אומר תיקית מערכת?
זה סהכ תיקיה עם תמונות -
@צדיק-תמים מה זה אומר תיקית מערכת?
זה סהכ תיקיה עם תמונות -
@שמואל-יהודה אז מה זה השמות המוזרים?
מה נתיב התקיה?@צדיק-תמים עשיתי תפסן אתרים של IDM על אתר עם מלא רקעים
הנתיב:"C:\Users\XXX\Desktop\FS"
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
