בניית אקסלים לפי הזמנה
-
שלום לכולם
אני מתמחה בבניית אקסל לכל מטרה, חשבתי כבר מה פעמים לפרסם את עצמי ולבנות אקסלים בתשלום לפי הזמנה.
מה דעתכם?
יש ביקוש לדבר כזה ?
היכן כדאי לפרסם?
תודה מראש על מידע ועזרה בנושא -
שלום לכולם
אני מתמחה בבניית אקסל לכל מטרה, חשבתי כבר מה פעמים לפרסם את עצמי ולבנות אקסלים בתשלום לפי הזמנה.
מה דעתכם?
יש ביקוש לדבר כזה ?
היכן כדאי לפרסם?
תודה מראש על מידע ועזרה בנושא@יהודי-חסיד
אני חושב שזה דבר שיכול להצליח
צריך לדעת איך לפרסם כזה מוצר שיסביר לאנשים למה שווה להם לשלם כמה שקלים עבור זה
להסביר להם כמה דברים זה יכול לפתור להם ולהקל מעליהם וכו'
לדעתי תבנה כמה אקסלים שימושיים לסתם חיי יום יום כדוגמת חישוב הוצאות ודוחות חודשיים ותפיץ לשימוש חופשי
ותטמיע פרסום בתוך האקסלבהצלחה בכל אופן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות