בקשה לקבל רשימה איך להכנס לביוס
-
האם יש רשימה מסודרת של חברות המחשבים השונות באיזה לחצנים יש ללחוץ כדי להגיע לביוס ויותר חשוב איך מגיעים לבוט המהיר
אני גם יודע שהרבה פעמים זה F12 וכו' אבל כמדו' שראיתי פעם טבלה מסודרת לכל חברה -
האם יש רשימה מסודרת של חברות המחשבים השונות באיזה לחצנים יש ללחוץ כדי להגיע לביוס ויותר חשוב איך מגיעים לבוט המהיר
אני גם יודע שהרבה פעמים זה F12 וכו' אבל כמדו' שראיתי פעם טבלה מסודרת לכל חברה -
@שעטנ-ז-ג-ץ
@אלישי הכין פעם טבלה. -
האם יש רשימה מסודרת של חברות המחשבים השונות באיזה לחצנים יש ללחוץ כדי להגיע לביוס ויותר חשוב איך מגיעים לבוט המהיר
אני גם יודע שהרבה פעמים זה F12 וכו' אבל כמדו' שראיתי פעם טבלה מסודרת לכל חברה -
@מישהו12 ועוד עצלן שאין לו כח לחפש...
ניתן לך עוד רמז , זה נמצא לבמדריך להתקנה נקייה ווינדוס 10 -
@sxsx אמר בבקשה לקבל רשימה איך להכנס לביוס:
@מישהו12 ועוד עצלן שאין לו כח לחפש...
אני אולי לא בסדר שלא הבאתי קישור או את הטבלה.
אבל אין סיבה לדבר אלי ככה.@מישהו12 אמר בבקשה לקבל רשימה איך להכנס לביוס:
@sxsx אמר בבקשה לקבל רשימה איך להכנס לביוס:
@מישהו12 ועוד עצלן שאין לו כח לחפש...
אני אולי לא בסדר שלא הבאתי קישור או את הטבלה.
אבל אין סיבה לדבר אלי ככה.רציתי לתת לו רמז איפה זה נמצא והצחיק אותי שכבר שתי אנשים מגיבים ואף אחד לא העלה בעצמו את התמונה...
עוד עצלן התכוונתי לעצמי ,
בכל אופן סליחה -
@מישהו12 אמר בבקשה לקבל רשימה איך להכנס לביוס:
@sxsx אמר בבקשה לקבל רשימה איך להכנס לביוס:
@מישהו12 ועוד עצלן שאין לו כח לחפש...
אני אולי לא בסדר שלא הבאתי קישור או את הטבלה.
אבל אין סיבה לדבר אלי ככה.רציתי לתת לו רמז איפה זה נמצא והצחיק אותי שכבר שתי אנשים מגיבים ואף אחד לא העלה בעצמו את התמונה...
עוד עצלן התכוונתי לעצמי ,
בכל אופן סליחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
