דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. מה עושים כש USB לא נקרא בסייר

מה עושים כש USB לא נקרא בסייר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
43 פוסטים 9 כותבים 1.6k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח חיים החכם

    @חכם-וזקן ‏‏לכידה.PNG

    שלמה ווייסש מנותק
    שלמה ווייסש מנותק
    שלמה ווייס
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #21

    @חיים-החכם כבר אמרתי ואמרו לפני ואומר שוב, אין לך מה לנסות לבד וכל הנסיונות שלך לא יועילו ואפילו יזיקו למקרה שתרצה למסור למשחזר מקצועי

    מוכר מצלמות קנון יד שנייה

    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • שלמה ווייסש שלמה ווייס

      @חיים-החכם כבר אמרתי ואמרו לפני ואומר שוב, אין לך מה לנסות לבד וכל הנסיונות שלך לא יועילו ואפילו יזיקו למקרה שתרצה למסור למשחזר מקצועי

      ח מנותק
      ח מנותק
      חכם וזקן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חכם וזקן
      #22

      @שלמה-ווייס בעבר היה לי דיסק שלא נקרא ע"י המחשב
      ומשחזר מידע מקצועי אמר לי שיש חיסרון בהרשאות
      והביא לי את הפקודה הנ"ל (יש לשנות את האות e לפי האות של הכונן) לשים כאן
      6c5b0ca8-3866-4f10-a16a-ef1ac2907443-image.png
      וזה תיקן את הדיסק והעלה את כל החומר
      יותר מזה אני לא יודע

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש מנותק
        ש מנותק
        שוקו תנובה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #23
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח חיים החכם

          מצאתי תוכנה שכן מזהה אותו
          מדובר בזה @אמיר אמר בכאן תוכלו להגיב למדריך שיחזור ביתי:

          UFS Explorer Professional Recovery

          חיפשתי בגוגל ואז הורדתי
          מדובר ב E
          ומצורף תמונה ‏‏לכידה.PNG

          אמירא מנותק
          אמירא מנותק
          אמיר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אמיר
          #24

          @חיים-החכם

          קודם כל הם שינו את הממשק
          והתמונה היא לא מהתוכנה אלא משלב ההתקנה והיא סה"כ שואלת להיכן להתקין
          ומשום מה ממפה לך כונן רשת z

          תתקין אותה או את הישנה עם פיצוח כדי שתוכל לחלץ את החומר

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • אמירא אמיר

            @חיים-החכם

            קודם כל הם שינו את הממשק
            והתמונה היא לא מהתוכנה אלא משלב ההתקנה והיא סה"כ שואלת להיכן להתקין
            ומשום מה ממפה לך כונן רשת z

            תתקין אותה או את הישנה עם פיצוח כדי שתוכל לחלץ את החומר

            ח מנותק
            ח מנותק
            חיים החכם
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #25

            @אמיר אבל זה ה E ואם הוצאתי אז זה לא מופיע אז הוא כן מזהה

            אמירא מ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ח חיים החכם

              @אמיר אבל זה ה E ואם הוצאתי אז זה לא מופיע אז הוא כן מזהה

              אמירא מנותק
              אמירא מנותק
              אמיר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #26

              @חיים-החכם

              יפה, אז תתקדם עם זה
              אני לא בבית לכן אין לי איך להעלות לך
              יש אותה בדיסק סרגיי הישן

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ח חיים החכם

                @אמיר אבל זה ה E ואם הוצאתי אז זה לא מופיע אז הוא כן מזהה

                מ מנותק
                מ מנותק
                משחזר מידע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #27

                @חיים-החכם אפשר לדעת איזה USB מדובר ?
                דיסק קשיח חיצוני USB ?
                דיסק אונקי ?
                כרטיס מיקרו/SD שמחובר כUSB ?


                הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                Hex editor חינמי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אמירא אמיר

                  @חיים-החכם

                  יפה, אז תתקדם עם זה
                  אני לא בבית לכן אין לי איך להעלות לך
                  יש אותה בדיסק סרגיי הישן

                  ח מנותק
                  ח מנותק
                  חיים החכם
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיים החכם
                  #28

                  @אמיר אני התקדמתי אבל אני לא מבין אנגלית אז כמה שניסיתי לא הצלחתי
                  ומה זה סרגיי?

                  אמירא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ח חיים החכם

                    @אמיר אני התקדמתי אבל אני לא מבין אנגלית אז כמה שניסיתי לא הצלחתי
                    ומה זה סרגיי?

                    אמירא מנותק
                    אמירא מנותק
                    אמיר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #29

                    @חיים-החכם

                    https://sergeistrelec.ru/winpe-10-8-sergei-strelec-english/190-winpe-10-8-sergei-strelec-x86-x64-native-x86-20200609-english-version.html

                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אמירא אמיר

                      @חיים-החכם

                      https://sergeistrelec.ru/winpe-10-8-sergei-strelec-english/190-winpe-10-8-sergei-strelec-x86-x64-native-x86-20200609-english-version.html

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חיים החכם
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #30

                      @אמיר לא הסתדרתי עם האתר הזה
                      2 אני בחלק מחשבים רואה את זה אך כשאני מנסה לפתוח כותב לי נא הכנס דיסק לכונן
                      אך אני יכול לשנות את השם של האונקי

                      אמירא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ח חיים החכם

                        @אמיר לא הסתדרתי עם האתר הזה
                        2 אני בחלק מחשבים רואה את זה אך כשאני מנסה לפתוח כותב לי נא הכנס דיסק לכונן
                        אך אני יכול לשנות את השם של האונקי

                        אמירא מנותק
                        אמירא מנותק
                        אמיר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #31

                        @חיים-החכם

                        העלתי לך
                        יש שם קובץ טקסט עם שם וסיסמאות

                        https://send.magicode.me/send-file/file/5d9e8ff25718b10be416927cbda3dce28fc80dc5/view

                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ח חיים החכם

                          ראיתי על זה המון פוסטים ולא ראיתי אפילו אחד שאני יכול כעת לעשות חוץ מלהעלות תמונה מניהול דיסקים (מצורף ) יצויין שהמחשב מצפצף כשאני מכניס אותו וגם הנורה ב USB נדלקת
                          אשמח מאוד לקבל עזרה מהר כי יש לי שם תמונות דחופותצילום מסך 2021-07-21 000635.png

                          מתכנת חובבמ מנותק
                          מתכנת חובבמ מנותק
                          מתכנת חובב
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #32

                          @חיים-החכם בדקת את זה ?

                          צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                            @חיים-החכם בדקת את זה ?

                            ח מנותק
                            ח מנותק
                            חיים החכם
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #33

                            @מתכנת-חובב איפה יש לי מנהל ההתקנים

                            מתכנת חובבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אמירא אמיר

                              @חיים-החכם

                              העלתי לך
                              יש שם קובץ טקסט עם שם וסיסמאות

                              https://send.magicode.me/send-file/file/5d9e8ff25718b10be416927cbda3dce28fc80dc5/view

                              ח מנותק
                              ח מנותק
                              חיים החכם
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #34

                              @אמיר הוא נפתח לי גם בלי שם וסיסמא אבל אני לא רואה כאן את ההתקן שלי467e9fd7-db83-4578-89c7-0878f2df40f8-image.png

                              אמירא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ח חיים החכם

                                @אמיר הוא נפתח לי גם בלי שם וסיסמא אבל אני לא רואה כאן את ההתקן שלי467e9fd7-db83-4578-89c7-0878f2df40f8-image.png

                                אמירא מנותק
                                אמירא מנותק
                                אמיר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #35

                                @חיים-החכם

                                הרישום הוא לצורך שמירת החומר בהמשך
                                תלחץ למעלה על license

                                ההתקן מחובר ?
                                תלחץ על רענון בסרגל

                                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ח חיים החכם

                                  @מתכנת-חובב איפה יש לי מנהל ההתקנים

                                  מתכנת חובבמ מנותק
                                  מתכנת חובבמ מנותק
                                  מתכנת חובב
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #36

                                  @חיים-החכם אמר במה עושים כש USB לא נקרא בסייר:

                                  @מתכנת-חובב איפה יש לי מנהל ההתקנים

                                  תפעיל את זה מנהל-ההתקנים.bat

                                  צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אמירא אמיר

                                    @חיים-החכם

                                    הרישום הוא לצורך שמירת החומר בהמשך
                                    תלחץ למעלה על license

                                    ההתקן מחובר ?
                                    תלחץ על רענון בסרגל

                                    ח מנותק
                                    ח מנותק
                                    חיים החכם
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #37

                                    @אמיר אני מרענן אבל אני לא רואה הבדל בין אם האונקי לבלי

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                                      @חיים-החכם אמר במה עושים כש USB לא נקרא בסייר:

                                      @מתכנת-חובב איפה יש לי מנהל ההתקנים

                                      תפעיל את זה מנהל-ההתקנים.bat

                                      ח מנותק
                                      ח מנותק
                                      חיים החכם
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיים החכם
                                      #38

                                      @מתכנת-חובב תודה רבה
                                      להיכנס לכונני דיסקים ?
                                      או משהו אחר?
                                      ae5e298f-6a77-4f38-a436-d2f3bea8843b-image.png

                                      אמירא מתכנת חובבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ח חיים החכם

                                        @מתכנת-חובב תודה רבה
                                        להיכנס לכונני דיסקים ?
                                        או משהו אחר?
                                        ae5e298f-6a77-4f38-a436-d2f3bea8843b-image.png

                                        אמירא מנותק
                                        אמירא מנותק
                                        אמיר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #39

                                        @חיים-החכם

                                        העליון זה ה USB ?
                                        השני זה ה SSD ?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ח חיים החכם

                                          @מתכנת-חובב תודה רבה
                                          להיכנס לכונני דיסקים ?
                                          או משהו אחר?
                                          ae5e298f-6a77-4f38-a436-d2f3bea8843b-image.png

                                          מתכנת חובבמ מנותק
                                          מתכנת חובבמ מנותק
                                          מתכנת חובב
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #40

                                          @חיים-החכם עקרונית צריך להיכנס ל "בקרי אפיק טורי אוניברסלי" אבל אם זה לא נפתח מעצמו כנראה שהבעיה היא לא שם אבל כדאי לך לבדוק

                                          צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר