החזרת WIFI למחשב
-
@אלי-אלי-אלי מה לא ברור בזמנו ביקשתי ממנו שיוציא אז לא היה לי בכלל ראוטר היום יש לי ואני משתמש בו דרך וי פי אבל אם רכיב חיצוני ואני מעדיף להשתמש בוי פי של המחשב שאני לא יצטרך את הרכיב החיצוני
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@אלי-אלי-אלי אם זה האוט-נט אז הם בטוח שברו
-
@אלי-אלי-אלי אם זה האוט-נט אז הם בטוח שברו
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@אלי-אלי-אלי רק רציתי להגיד לך שאם יש לו את זה, זה אומר שזה לא האוט-נט שנתקו לו את ה wifi
@סתם-אחד למה נראה לך שאין לך (מה קורה כשאתה נכנס להגדרות wifi)פוסט זה נמחק! -
@אלי-אלי-אלי אם זה האוט-נט אז הם בטוח שברו
-
@מפתחים לא הואטנאט הטכנאי שמכר לי את המחשב הוא הוריד כי בקשתי כי לא היה לי בכלל אינטרנט בבית הקורנה הכניסה והיה צורך בוי פי
@סתם-אחד אמר בהחזרת WIFI למחשב:
@מפתחים לא הואטנאט הטכנאי שמכר לי את המחשב הוא הוריד כי בקשתי כי לא היה לי בכלל אינטרנט בבית הקורנה הכניסה והיה צורך בוי פי
@מפתחים אמר בהחזרת WIFI למחשב:
@סתם-אחד למה נראה לך שאין לך (מה קורה כשאתה נכנס להגדרות wifi)
??
-
@סתם-אחד אמר בהחזרת WIFI למחשב:
@מפתחים לא הואטנאט הטכנאי שמכר לי את המחשב הוא הוריד כי בקשתי כי לא היה לי בכלל אינטרנט בבית הקורנה הכניסה והיה צורך בוי פי
@מפתחים אמר בהחזרת WIFI למחשב:
@סתם-אחד למה נראה לך שאין לך (מה קורה כשאתה נכנס להגדרות wifi)
??
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
