מחיר נורמלי לשיאומי
-
@מנדי אמר במחיר נורמלי לשיאומי:
כשר אורגינל,
יבואן רשמי?
כתבת מחיר נורמלי ואתה כותב אחרי זה הכי זול.
אז מה? זול או נורמלי? -
אני מוכר את השיאומי יבואן רשמי עם המפות ב540 מוזמנים לפנות אילי באישי.
-
אני מוכר את השיאומי יבואן רשמי עם המפות ב540 מוזמנים לפנות אילי באישי.
@מוכר-פלאפונים יקר
-
@מוכר-פלאפונים יקר
-
-
@מוכר-פלאפונים יש ע''י ניודים ב 340 הכי זול ראיתי כולל האייגו.
ובלי האייגו ב 250.
בשלושה ניודים בחנות באלעד ובירושלים@hvusv1234 אבל לא יבואן רשמי (אני מניח)
-
@hvusv1234 אבל לא יבואן רשמי (אני מניח)
-
@מוכר-פלאפונים יש ע''י ניודים ב 340 הכי זול ראיתי כולל האייגו.
ובלי האייגו ב 250.
בשלושה ניודים בחנות באלעד ובירושלים@hvusv1234 אמר במחיר נורמלי לשיאומי:
@מוכר-פלאפונים יש ע''י ניודים ב 340 הכי זול ראיתי כולל האייגו.
ובלי האייגו ב 250.
בשלושה ניודים בחנות באלעד ובירושליםאני דיברתי על מחיר בלי ניוד
-
@hvusv1234 אמר במחיר נורמלי לשיאומי:
@מוכר-פלאפונים יש ע''י ניודים ב 340 הכי זול ראיתי כולל האייגו.
ובלי האייגו ב 250.
בשלושה ניודים בחנות באלעד ובירושליםאני דיברתי על מחיר בלי ניוד
-
@מנדי אמר במחיר נורמלי לשיאומי:
@מוכר-פלאפונים אמר במחיר נורמלי לשיאומי:
אני דיברתי על מחיר בלי ניוד
וכמה עם ניוד?
באישי -
@hvusv1234 אבל לא יבואן רשמי (אני מניח)
-
-
@QJDTOP
יש לשיאומי החדש הכשר שני גרסאות ואולי יותר?
זה הנשמע שהיבואן הרשמי יותר אמין,
לדוגמה לי יש מהיבואן הלא רשמי וראיתי שאין אפשרות להחליף את התדרים אלא רק אוטמטי, מהפורום כאן הבנתי שברשמי יש אפשרות,אולי משהו יעשה רשימה של ההבדלים,
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות