עזרה: סמלים גדולים
-
האם מישהו יודע איך עושים שהגדרה ברירת המחדל של המחשב תהיה שתיקיות יפתחו תמיד בתור סמלים גדולים
-
האם מישהו יודע איך עושים שהגדרה ברירת המחדל של המחשב תהיה שתיקיות יפתחו תמיד בתור סמלים גדולים
@שוקו-תנובה
יש לי כיוון , תבדוק אותו
מאפיינים על תיקיה , התאמה אישית, מטב ל:תמונות
הדבר הזה יהפוך לך את זה לסמלים גדולים
תוכל להוסיף שם "החל על כל התיקיות"תוכל לנסות לשנות את ההגדרה הזאת על התיקיה הראשית של המשתמש / של שולחן העבודה , ואז לכאורה זה יעבוד בהכל
תבדוק ותעדכן -
האם מישהו יודע איך עושים שהגדרה ברירת המחדל של המחשב תהיה שתיקיות יפתחו תמיד בתור סמלים גדולים
-
האם מישהו יודע איך עושים שהגדרה ברירת המחדל של המחשב תהיה שתיקיות יפתחו תמיד בתור סמלים גדולים
@שוקו-תנובה
יש לי כיוון , תבדוק אותו
מאפיינים על תיקיה , התאמה אישית, מטב ל:תמונות
הדבר הזה יהפוך לך את זה לסמלים גדולים
תוכל להוסיף שם "החל על כל התיקיות"תוכל לנסות לשנות את ההגדרה הזאת על התיקיה הראשית של המשתמש / של שולחן העבודה , ואז לכאורה זה יעבוד בהכל
תבדוק ותעדכן -
@שוקו-תנובה
יש לי כיוון , תבדוק אותו
מאפיינים על תיקיה , התאמה אישית, מטב ל:תמונות
הדבר הזה יהפוך לך את זה לסמלים גדולים
תוכל להוסיף שם "החל על כל התיקיות"תוכל לנסות לשנות את ההגדרה הזאת על התיקיה הראשית של המשתמש / של שולחן העבודה , ואז לכאורה זה יעבוד בהכל
תבדוק ותעדכן@משה-מזרחי עד כמה שהבנתי אותך ניסיתי וזה לא עבד
-
@משה-מזרחי עד כמה שהבנתי אותך ניסיתי וזה לא עבד
-
@שוקו-תנובה
הרגע בדקתי על תיקיה עם הרבה תיקיות וקבצים - עובד מצויין
מה עשית?
החלת את זה גם על תיקיות המשנה?@משה-מזרחי צודק עכשיו בדקתי וזה עובד תודה אין לי מספיק מונטיון בשביל לייק
-
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות