פריצה לנוקיה c2
-
היי, מישהו יודע איך פורצים c2 שיתאים לשים של גולן?
תודה מראש!!! -
היי, מישהו יודע איך פורצים c2 שיתאים לשים של גולן?
תודה מראש!!!@yossi-video
סים של גולן אם תכניס אותו הוא יחסם אבל תוכל להתקשר לגולן שיפתחו אותו, ואז הוא יעבוד לך עד שתוציא את הסים. -
@yossi-video
סים של גולן אם תכניס אותו הוא יחסם אבל תוכל להתקשר לגולן שיפתחו אותו, ואז הוא יעבוד לך עד שתוציא את הסים.@בכל-זאת אני מחפש פרצה עם קוד.
בלי להתקשר לגולן כל פעם שהוצאתי את הסים... -
@בכל-זאת אני מחפש פרצה עם קוד.
בלי להתקשר לגולן כל פעם שהוצאתי את הסים...@yossi-video
למיטב ידיעתי לא קיים.
אבל אולי יתחדש לי אחרת. -
@yossi-video
למיטב ידיעתי לא קיים.
אבל אולי יתחדש לי אחרת.@בכל-זאת אמר בפריצה לנוקיה c2:
@yossi-video
למיטב ידיעתי לא קיים.
אבל אולי יתחדש לי אחרת.קיים, פרצתי פעם רק שאני לא זוכר מאיפה השגתי את הקוד...
-
@בכל-זאת אמר בפריצה לנוקיה c2:
@yossi-video
למיטב ידיעתי לא קיים.
אבל אולי יתחדש לי אחרת.קיים, פרצתי פעם רק שאני לא זוכר מאיפה השגתי את הקוד...
@yossi-video
וואו חידוש בשבילי, אשמח גם לדעת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות