חיבור אוזניות בלוטוס' למחשב
-
היי
ישלי אוזניות בלוטוס של JBL ואני לא מצליח להתחבר איתם למחשב זה נותן לי הודעת שגיאה כזו:
אשמח לעזרה -
היי
ישלי אוזניות בלוטוס של JBL ואני לא מצליח להתחבר איתם למחשב זה נותן לי הודעת שגיאה כזו:
אשמח לעזרה@sali הצלחת פעם לחבר התקן כלשהו למחשב?
-
@sali הצלחת פעם לחבר התקן כלשהו למחשב?
@קינג-קומפיוטר האמת שהוא חדש ולא ניסיתי
-
היי
ישלי אוזניות בלוטוס של JBL ואני לא מצליח להתחבר איתם למחשב זה נותן לי הודעת שגיאה כזו:
אשמח לעזרה@sali יש דרייברים לבלוטוס', תבדוק שיש לך
-
@sali יש דרייברים לבלוטוס', תבדוק שיש לך
-
@קינג-קומפיוטר האמת שהוא חדש ולא ניסיתי
@sali אמר בחיבור אוזניות בלוטוס' למחשב:
@קינג-קומפיוטר האמת שהוא חדש ולא ניסיתי
אפשר דגם? ברוב הנייחים אין בלוטוס וצריך לקנות מתאם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
לפי זה נראה שיש