דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שונות וטיפים - סלולרי
  4. שאלה | האם אפשר לחתוך סים?

שאלה | האם אפשר לחתוך סים?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות וטיפים - סלולרי
17 פוסטים 5 כותבים 639 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש שני השנונה...

    @שעטנ-ז-ג-ץ עד הברזל ממש וודאי אפשר לחתוך
    לחתוך את הברזל לא הייתי ממליצה בכלל, עד כמה שידוע לי זה גורם לסים לא לעבוד
    (פעם נהרס לי סים בגלל שנשבר לי בקטנה)

    ק מנותק
    ק מנותק
    קשר פון
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @שני-השנונה בכלל לא אני כל יום חותך כמה כאלה על המתכת ולא מפסיק לעבוד
    דרך אגב הסימים החדשים של פרטנר מגיעים חתוכים

    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ש שעטנ"ז ג"ץ

      את הפלסטיק ודאי אפשר ע"מ שיכנס לNANO השאלה יש לי אורנג ישן ואחרי כל החיתוך של כל הפלסטיק עדיין הוא לא נכנס
      האם את הברזל גם אפשר לחתוך בקצוות????

      F מנותק
      F מנותק
      frize37
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @שעטנ-ז-ג-ץ אתמול חתכתי
      לקחתי סים אחר ולפי זה חתכתי. כי רציתי לדעת מה להשאיר.... הנה הסים שלפי זה חתכתי
      20210721_154609.jpg

      ק תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • ק קשר פון

        @שני-השנונה בכלל לא אני כל יום חותך כמה כאלה על המתכת ולא מפסיק לעבוד
        דרך אגב הסימים החדשים של פרטנר מגיעים חתוכים

        ש מנותק
        ש מנותק
        שעטנ"ז ג"ץ
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @קשר-פון שלח תמונה בבקשה

        F ק 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • ש שעטנ"ז ג"ץ

          @קשר-פון שלח תמונה בבקשה

          F מנותק
          F מנותק
          frize37
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • F frize37

            @שעטנ-ז-ג-ץ אתמול חתכתי
            לקחתי סים אחר ולפי זה חתכתי. כי רציתי לדעת מה להשאיר.... הנה הסים שלפי זה חתכתי
            20210721_154609.jpg

            ק מנותק
            ק מנותק
            קשר פון
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @frize37 זה עדין גדול
            אפשר לחתוך יותר

            F תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ש שעטנ"ז ג"ץ

              @קשר-פון שלח תמונה בבקשה

              ק מנותק
              ק מנותק
              קשר פון
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @שעטנ-ז-ג-ץ זה לא אצלי אני חותך לאחרים והם הולכים לא מתלוננים שאין להם קו ואם היה להם בעיה הייתי מחליף להם סים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ק קשר פון

                @frize37 זה עדין גדול
                אפשר לחתוך יותר

                F מנותק
                F מנותק
                frize37
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @קשר-פון אמר בהאם אפשר לחתוך סים?:

                @frize37 זה עדין גדול
                אפשר לחתוך יותר

                יכול להיות, אבל אין צורך
                ואגב, יש הבדל אח''כ באיזה צד אתה מכניס את הסים?

                ש ק 2 תגובות תגובה אחרונה
                2
                • F frize37

                  @קשר-פון אמר בהאם אפשר לחתוך סים?:

                  @frize37 זה עדין גדול
                  אפשר לחתוך יותר

                  יכול להיות, אבל אין צורך
                  ואגב, יש הבדל אח''כ באיזה צד אתה מכניס את הסים?

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שעטנ"ז ג"ץ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @frize37 אמר בהאם אפשר לחתוך סים?:

                  @קשר-פון אמר בהאם אפשר לחתוך סים?:

                  @frize37 זה עדין גדול
                  אפשר לחתוך יותר

                  יכול להיות, אבל אין צורך
                  ואגב, יש הבדל אח''כ באיזה צד אתה מכניס את הסים?

                  אז איך וכמה מותר לחתוך מהברזל @קשר-פון

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • F frize37

                    @קשר-פון אמר בהאם אפשר לחתוך סים?:

                    @frize37 זה עדין גדול
                    אפשר לחתוך יותר

                    יכול להיות, אבל אין צורך
                    ואגב, יש הבדל אח''כ באיזה צד אתה מכניס את הסים?

                    ק מנותק
                    ק מנותק
                    קשר פון
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @frize37 חייב לשמור על הצד של המשולש

                    @שעטנ-ז-ג-ץ

                    אז איך וכמה מותר לחתוך מהברזל @קשר-פון
                    עד שישאר גודל של ננו סים להשאיר לכיוון המשולש

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ק קשר פון

                      @frize37 חייב לשמור על הצד של המשולש

                      @שעטנ-ז-ג-ץ

                      אז איך וכמה מותר לחתוך מהברזל @קשר-פון
                      עד שישאר גודל של ננו סים להשאיר לכיוון המשולש

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שעטנ"ז ג"ץ
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @קשר-פון אמר בהאם אפשר לחתוך סים?:

                      @frize37 חייב לשמור על הצד של המשולש

                      @שעטנ-ז-ג-ץ

                      אז איך וכמה מותר לחתוך מהברזל @קשר-פון
                      עד שישאר גודל של ננו סים להשאיר לכיוון המשולש

                      "להשאיר לכיוון המשולש"
                      תסביר יותר מה הכוונה לפשוטי העם כמוני

                      ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש שעטנ"ז ג"ץ

                        @קשר-פון אמר בהאם אפשר לחתוך סים?:

                        @frize37 חייב לשמור על הצד של המשולש

                        @שעטנ-ז-ג-ץ

                        אז איך וכמה מותר לחתוך מהברזל @קשר-פון
                        עד שישאר גודל של ננו סים להשאיר לכיוון המשולש

                        "להשאיר לכיוון המשולש"
                        תסביר יותר מה הכוונה לפשוטי העם כמוני

                        ק מנותק
                        ק מנותק
                        קשר פון
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        @שעטנ-ז-ג-ץ Inked20210721_154609_LI.jpg

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ק קשר פון

                          @שעטנ-ז-ג-ץ Inked20210721_154609_LI.jpg

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שעטנ"ז ג"ץ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          @קשר-פון אמר בהאם אפשר לחתוך סים?:

                          @שעטנ-ז-ג-ץ Inked20210721_154609_LI.jpg

                          אני מדבר על הברזל כמה מותר לחתוך מבלי להרוס
                          אהה עכשיו אני תופס אתה מתכוון שבחלק ההוא לא לחתוך את הברזל ?

                          ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ש שעטנ"ז ג"ץ

                            @קשר-פון אמר בהאם אפשר לחתוך סים?:

                            @שעטנ-ז-ג-ץ Inked20210721_154609_LI.jpg

                            אני מדבר על הברזל כמה מותר לחתוך מבלי להרוס
                            אהה עכשיו אני תופס אתה מתכוון שבחלק ההוא לא לחתוך את הברזל ?

                            ק מנותק
                            ק מנותק
                            קשר פון
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @שעטנ-ז-ג-ץ CCI0_0015.jpg
                            דוגמה לסימים שנחתכו ועבדו

                            ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • ק קשר פון

                              @שעטנ-ז-ג-ץ CCI0_0015.jpg
                              דוגמה לסימים שנחתכו ועבדו

                              ק מנותק
                              ק מנותק
                              קשר פון
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #17

                              @קשר-פון מי שרוצה יש לי מכשיר שחותך מדויק חיתוך חינם 0556764667

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות

                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • חוקי הפורום
                              • פופולרי
                              • לא נפתר
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • צור קשר