פוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך
-
@ntz אמר בפוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך:
removeClass
אמור ליהות לך jquery
(ודרך אגב כל הכבוד אתה לומד מהר מאוד נושאים חדשים
)@avi-klaine אמר בפוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך:
אמור ליהות לך jquery
איפה? בניהול בנודביבי?
כי אני לא מוצא..
אני יכול להטמיע את זה ב HTML ?
כמו שמטמיעים CSS ככה<style> -
@ntz תנסה להכניס את מה שכתבת לתוך זה לסוגריים המסולסלות
$(document).ready(function () {}הכנסתי ככה
$(document).ready(function () {$('div[data-widget-area="footer"]').removeClass('col-xs-12');}ולא עובד
-
@avi-klaine אמר בפוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך:
אמור ליהות לך jquery
איפה? בניהול בנודביבי?
כי אני לא מוצא..
אני יכול להטמיע את זה ב HTML ?
כמו שמטמיעים CSS ככה<style>@ntz אמר בפוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך:
איפה? בניהול בנודביבי?
כי אני לא מוצא..אז ככה :
-
בעיקרון אתה אמור להוסיף יבוא של jquery לhaed
בnodebb זה כבר קיים למיטב ידעתי -
אח'''כ אתה יכול להוסיף קוד ב-jquery בקוד הjs שלך
-
רק כדי שהפונקציה תפעל אתה מריך ליצור אירוע כמו לחיצה על כפתור
הקוד שהבאתי לך זה האירוע של טעינת העמוד
-
-
הכנסתי ככה
$(document).ready(function () {$('div[data-widget-area="footer"]').removeClass('col-xs-12');}ולא עובד
-
-
@ntz מצאתי אתה יכול לכתוב כך :
.container { width: 100% !important; }עריכה : אבל זה יפגע לך בפורום מכיוון שאתה לא רוצה שגם הפוסטים יהיו 100% לכן תנסה להוסיף את הקלאס container-fluid לוויגדט שלך
@avi-klaine זה ימתח לי את הכל (פוסטים וכו)
אני רוצה רק את הפוטר -
@avi-klaine זה ימתח לי את הכל (פוסטים וכו)
אני רוצה רק את הפוטר -
@avi-klaine זה ימתח לי את הכל (פוסטים וכו)
אני רוצה רק את הפוטר -
@ntz
עדכון : עובד .
תוסיף ל- CSSdiv[data-widget-area=footer].col-xs-12{position: static;}.
ובדרך אגב כנראה שהסיבה ש- jquery לא עבד לך
footer=בלי גרשיים@avi-klaine אמר בפוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך:
ובדרך אגב כנראה שהסיבה ש- jquery לא עבד לך
footer=בלי גרשייםאני בדקתי וזה עבד.
חפש תיעוד בנושא של סלקטור DATA.בעיקרון מדובר בטלאי על טלאי, אני המלצתי על עריכת קבצי התבנית.
-
א אלישי העביר נושא זה מ-CSS3 ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות