דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. רשתות
  4. פיתוח ועיצוב אתרים
  5. Full Stack
  6. צד לקוח
  7. CSS3
  8. עזרה הדדית - CSS
  9. פוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך

פוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - CSS
28 פוסטים 3 כותבים 1.1k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A AVI KLAINE

    @ntz אמר בפוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך:

    removeClass

    אמור ליהות לך jquery

    (ודרך אגב כל הכבוד אתה לומד מהר מאוד נושאים חדשים 👍 )

    ntzN מנותק
    ntzN מנותק
    ntz
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #19

    @avi-klaine אמר בפוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך:

    אמור ליהות לך jquery

    איפה? בניהול בנודביבי?
    כי אני לא מוצא..
    אני יכול להטמיע את זה ב HTML ?
    כמו שמטמיעים CSS ככה<style>

    A תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • A AVI KLAINE

      @ntz תנסה להכניס את מה שכתבת לתוך זה לסוגריים המסולסלות

      $(document).ready(function () {}
      
      ntzN מנותק
      ntzN מנותק
      ntz
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #20

      @avi-klaine

      הכנסתי ככה

      $(document).ready(function () {$('div[data-widget-area="footer"]').removeClass('col-xs-12');}
      

      ולא עובד

      A תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ntzN ntz

        @avi-klaine אמר בפוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך:

        אמור ליהות לך jquery

        איפה? בניהול בנודביבי?
        כי אני לא מוצא..
        אני יכול להטמיע את זה ב HTML ?
        כמו שמטמיעים CSS ככה<style>

        A מנותק
        A מנותק
        AVI KLAINE
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVI KLAINE
        #21

        @ntz

        @ntz אמר בפוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך:

        איפה? בניהול בנודביבי?
        כי אני לא מוצא..

        אז ככה :

        • בעיקרון אתה אמור להוסיף יבוא של jquery לhaed
          בnodebb זה כבר קיים למיטב ידעתי

        • אח'''כ אתה יכול להוסיף קוד ב-jquery בקוד הjs שלך

        • רק כדי שהפונקציה תפעל אתה מריך ליצור אירוע כמו לחיצה על כפתור
          הקוד שהבאתי לך זה האירוע של טעינת העמוד

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ntzN ntz

          @avi-klaine

          הכנסתי ככה

          $(document).ready(function () {$('div[data-widget-area="footer"]').removeClass('col-xs-12');}
          

          ולא עובד

          A מנותק
          A מנותק
          AVI KLAINE
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVI KLAINE
          #22

          @ntz אמר בפוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך:

          הכנסתי ככה
          ולא עובד

          אפשר קישור ?

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • A AVI KLAINE

            @ntz אמר בפוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך:

            הכנסתי ככה
            ולא עובד

            אפשר קישור ?

            A מנותק
            A מנותק
            AVI KLAINE
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVI KLAINE
            #23

            @ntz מצאתי אתה יכול לכתוב כך :

            .container {
                width: 100% !important;
            }
            

            עריכה : אבל זה יפגע לך בפורום מכיוון שאתה לא רוצה שגם הפוסטים יהיו 100% לכן תנסה להוסיף את הקלאס container-fluid לוויגדט שלך

            ntzN תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • A AVI KLAINE

              @ntz מצאתי אתה יכול לכתוב כך :

              .container {
                  width: 100% !important;
              }
              

              עריכה : אבל זה יפגע לך בפורום מכיוון שאתה לא רוצה שגם הפוסטים יהיו 100% לכן תנסה להוסיף את הקלאס container-fluid לוויגדט שלך

              ntzN מנותק
              ntzN מנותק
              ntz
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #24

              @avi-klaine זה ימתח לי את הכל (פוסטים וכו)
              אני רוצה רק את הפוטר

              A א 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ntzN ntz

                @avi-klaine זה ימתח לי את הכל (פוסטים וכו)
                אני רוצה רק את הפוטר

                A מנותק
                A מנותק
                AVI KLAINE
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVI KLAINE
                #25

                @ntz
                עדכון : עובד .
                תוסיף ל- CSS

                div[data-widget-area=footer].col-xs-12{position: static;}
                

                .

                ובדרך אגב כנראה שהסיבה ש- jquery לא עבד לך footer= בלי גרשיים
                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ntzN ntz

                  @avi-klaine זה ימתח לי את הכל (פוסטים וכו)
                  אני רוצה רק את הפוטר

                  א מנותק
                  א מנותק
                  איש נחמד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #26

                  @ntz הסתדרת?

                  ntzN תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א איש נחמד

                    @ntz הסתדרת?

                    ntzN מנותק
                    ntzN מנותק
                    ntz
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #27

                    @איש-נחמד כן. עם הפתרון של @AVI-KLAINE האלוף !!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • A AVI KLAINE

                      @ntz
                      עדכון : עובד .
                      תוסיף ל- CSS

                      div[data-widget-area=footer].col-xs-12{position: static;}
                      

                      .

                      ובדרך אגב כנראה שהסיבה ש- jquery לא עבד לך footer= בלי גרשיים
                      א מנותק
                      א מנותק
                      איש נחמד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש נחמד
                      #28

                      @avi-klaine אמר בפוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך:

                      ובדרך אגב כנראה שהסיבה ש- jquery לא עבד לך footer= בלי גרשיים

                      אני בדקתי וזה עבד.
                      חפש תיעוד בנושא של סלקטור DATA.

                      בעיקרון מדובר בטלאי על טלאי, אני המלצתי על עריכת קבצי התבנית.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אלישיא אלישי העביר נושא זה מ-CSS3 ב-

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר