דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. רשתות
  4. פיתוח ועיצוב אתרים
  5. Full Stack
  6. צד לקוח
  7. CSS3
  8. עזרה הדדית - CSS
  9. פוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך

פוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - CSS
28 פוסטים 3 כותבים 1.1k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A AVI KLAINE

    @ntz זה כנראה קשור לזה
    זה מחלקה של bootstrap הנמצאת בשימוש בכמה מקומות ב nodebb

    ntzN מנותק
    ntzN מנותק
    ntz
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #10

    @avi-klaine אכן, כנראה זאת הבעיה,
    עכשיו אני צריך עזרה איך מסירים את הקלאס הזה.
    יעויין כאן
    https://mitmachim.top/topic/26880/הסרת-class-על-ידי-js

    A תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ntzN ntz

      @avi-klaine אכן, כנראה זאת הבעיה,
      עכשיו אני צריך עזרה איך מסירים את הקלאס הזה.
      יעויין כאן
      https://mitmachim.top/topic/26880/הסרת-class-על-ידי-js

      A מנותק
      A מנותק
      AVI KLAINE
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVI KLAINE
      #11

      @ntz פשוט תוסיף את הקלאס שאתה רוצה וזה ידרוס את הקיים
      למשל כאן אתה רוצה להוסיף את הקלאס container-fluid לbody או ל- main שלך (איפה שקיים container )
      שים לב : שאם תשנה ל-container-fluid ב-body/main זה יגרום שכל הפוסטים שלך יהו ג''כ לכל רוחב נמסך ואת זה כנראה אתה לא רוצה לכן תנסה להוסיף ל'פוטר'(?) שלך את container-fluid

      ntzN תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • A AVI KLAINE

        @ntz פשוט תוסיף את הקלאס שאתה רוצה וזה ידרוס את הקיים
        למשל כאן אתה רוצה להוסיף את הקלאס container-fluid לbody או ל- main שלך (איפה שקיים container )
        שים לב : שאם תשנה ל-container-fluid ב-body/main זה יגרום שכל הפוסטים שלך יהו ג''כ לכל רוחב נמסך ואת זה כנראה אתה לא רוצה לכן תנסה להוסיף ל'פוטר'(?) שלך את container-fluid

        ntzN מנותק
        ntzN מנותק
        ntz
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #12

        @avi-klaine איך אני יוסיף?
        אין לי גישה לקבצי מקור..

        A תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ntzN ntz

          @avi-klaine איך אני יוסיף?
          אין לי גישה לקבצי מקור..

          A מנותק
          A מנותק
          AVI KLAINE
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVI KLAINE
          #13

          @ntz אמר בפוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך:

          @avi-klaine איך אני יוסיף?
          אין לי גישה לקבצי מקור..

          ע'י הסלקטור עליו יש container-fluid למשל .body
          אני חושב שהסלקטור הוא #content וכמדומני שיש דרך ב להוסיף מחלקות ב-jquery לא זוכר כרגע איך , בודק

          ntzN תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • A AVI KLAINE

            @ntz אמר בפוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך:

            @avi-klaine איך אני יוסיף?
            אין לי גישה לקבצי מקור..

            ע'י הסלקטור עליו יש container-fluid למשל .body
            אני חושב שהסלקטור הוא #content וכמדומני שיש דרך ב להוסיף מחלקות ב-jquery לא זוכר כרגע איך , בודק

            ntzN מנותק
            ntzN מנותק
            ntz
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #14

            @avi-klaine אתה מדבר על CSS או JS ?

            A תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ntzN ntz

              @avi-klaine אתה מדבר על CSS או JS ?

              A מנותק
              A מנותק
              AVI KLAINE
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @ntz אמר בפוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך:

              @avi-klaine אתה מדבר על CSS או JS ?

              jquery שזה בעצם מוסיפים בJS

              ntzN תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • A AVI KLAINE

                @ntz אמר בפוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך:

                @avi-klaine אתה מדבר על CSS או JS ?

                jquery שזה בעצם מוסיפים בJS

                ntzN מנותק
                ntzN מנותק
                ntz
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
                #16

                @avi-klaine איך אני מכניס jquery ?
                כי הכנסתי קוד כזה 👇 ל js (בנודביבי) וזה לא עבד

                $('div[data-widget-area="footer"]').removeClass('col-xs-12');
                
                A 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • ntzN ntz

                  @avi-klaine איך אני מכניס jquery ?
                  כי הכנסתי קוד כזה 👇 ל js (בנודביבי) וזה לא עבד

                  $('div[data-widget-area="footer"]').removeClass('col-xs-12');
                  
                  A מנותק
                  A מנותק
                  AVI KLAINE
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVI KLAINE
                  #17

                  @ntz אמר בפוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך:

                  removeClass

                  אמור ליהות לך jquery

                  (ודרך אגב כל הכבוד אתה לומד מהר מאוד נושאים חדשים 👍 )

                  ntzN תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ntzN ntz

                    @avi-klaine איך אני מכניס jquery ?
                    כי הכנסתי קוד כזה 👇 ל js (בנודביבי) וזה לא עבד

                    $('div[data-widget-area="footer"]').removeClass('col-xs-12');
                    
                    A מנותק
                    A מנותק
                    AVI KLAINE
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVI KLAINE
                    #18

                    @ntz תנסה להכניס את מה שכתבת לתוך זה לסוגריים המסולסלות

                    $(document).ready(function () {}
                    
                    ntzN תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • A AVI KLAINE

                      @ntz אמר בפוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך:

                      removeClass

                      אמור ליהות לך jquery

                      (ודרך אגב כל הכבוד אתה לומד מהר מאוד נושאים חדשים 👍 )

                      ntzN מנותק
                      ntzN מנותק
                      ntz
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #19

                      @avi-klaine אמר בפוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך:

                      אמור ליהות לך jquery

                      איפה? בניהול בנודביבי?
                      כי אני לא מוצא..
                      אני יכול להטמיע את זה ב HTML ?
                      כמו שמטמיעים CSS ככה<style>

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • A AVI KLAINE

                        @ntz תנסה להכניס את מה שכתבת לתוך זה לסוגריים המסולסלות

                        $(document).ready(function () {}
                        
                        ntzN מנותק
                        ntzN מנותק
                        ntz
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #20

                        @avi-klaine

                        הכנסתי ככה

                        $(document).ready(function () {$('div[data-widget-area="footer"]').removeClass('col-xs-12');}
                        

                        ולא עובד

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ntzN ntz

                          @avi-klaine אמר בפוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך:

                          אמור ליהות לך jquery

                          איפה? בניהול בנודביבי?
                          כי אני לא מוצא..
                          אני יכול להטמיע את זה ב HTML ?
                          כמו שמטמיעים CSS ככה<style>

                          A מנותק
                          A מנותק
                          AVI KLAINE
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVI KLAINE
                          #21

                          @ntz

                          @ntz אמר בפוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך:

                          איפה? בניהול בנודביבי?
                          כי אני לא מוצא..

                          אז ככה :

                          • בעיקרון אתה אמור להוסיף יבוא של jquery לhaed
                            בnodebb זה כבר קיים למיטב ידעתי

                          • אח'''כ אתה יכול להוסיף קוד ב-jquery בקוד הjs שלך

                          • רק כדי שהפונקציה תפעל אתה מריך ליצור אירוע כמו לחיצה על כפתור
                            הקוד שהבאתי לך זה האירוע של טעינת העמוד

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ntzN ntz

                            @avi-klaine

                            הכנסתי ככה

                            $(document).ready(function () {$('div[data-widget-area="footer"]').removeClass('col-xs-12');}
                            

                            ולא עובד

                            A מנותק
                            A מנותק
                            AVI KLAINE
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVI KLAINE
                            #22

                            @ntz אמר בפוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך:

                            הכנסתי ככה
                            ולא עובד

                            אפשר קישור ?

                            A תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • A AVI KLAINE

                              @ntz אמר בפוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך:

                              הכנסתי ככה
                              ולא עובד

                              אפשר קישור ?

                              A מנותק
                              A מנותק
                              AVI KLAINE
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVI KLAINE
                              #23

                              @ntz מצאתי אתה יכול לכתוב כך :

                              .container {
                                  width: 100% !important;
                              }
                              

                              עריכה : אבל זה יפגע לך בפורום מכיוון שאתה לא רוצה שגם הפוסטים יהיו 100% לכן תנסה להוסיף את הקלאס container-fluid לוויגדט שלך

                              ntzN תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • A AVI KLAINE

                                @ntz מצאתי אתה יכול לכתוב כך :

                                .container {
                                    width: 100% !important;
                                }
                                

                                עריכה : אבל זה יפגע לך בפורום מכיוון שאתה לא רוצה שגם הפוסטים יהיו 100% לכן תנסה להוסיף את הקלאס container-fluid לוויגדט שלך

                                ntzN מנותק
                                ntzN מנותק
                                ntz
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #24

                                @avi-klaine זה ימתח לי את הכל (פוסטים וכו)
                                אני רוצה רק את הפוטר

                                A א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • ntzN ntz

                                  @avi-klaine זה ימתח לי את הכל (פוסטים וכו)
                                  אני רוצה רק את הפוטר

                                  A מנותק
                                  A מנותק
                                  AVI KLAINE
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVI KLAINE
                                  #25

                                  @ntz
                                  עדכון : עובד .
                                  תוסיף ל- CSS

                                  div[data-widget-area=footer].col-xs-12{position: static;}
                                  

                                  .

                                  ובדרך אגב כנראה שהסיבה ש- jquery לא עבד לך footer= בלי גרשיים
                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • ntzN ntz

                                    @avi-klaine זה ימתח לי את הכל (פוסטים וכו)
                                    אני רוצה רק את הפוטר

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    איש נחמד
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #26

                                    @ntz הסתדרת?

                                    ntzN תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א איש נחמד

                                      @ntz הסתדרת?

                                      ntzN מנותק
                                      ntzN מנותק
                                      ntz
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #27

                                      @איש-נחמד כן. עם הפתרון של @AVI-KLAINE האלוף !!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • A AVI KLAINE

                                        @ntz
                                        עדכון : עובד .
                                        תוסיף ל- CSS

                                        div[data-widget-area=footer].col-xs-12{position: static;}
                                        

                                        .

                                        ובדרך אגב כנראה שהסיבה ש- jquery לא עבד לך footer= בלי גרשיים
                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        איש נחמד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש נחמד
                                        #28

                                        @avi-klaine אמר בפוטר בדף משתמשים שיהיה 100% על כל המסך:

                                        ובדרך אגב כנראה שהסיבה ש- jquery לא עבד לך footer= בלי גרשיים

                                        אני בדקתי וזה עבד.
                                        חפש תיעוד בנושא של סלקטור DATA.

                                        בעיקרון מדובר בטלאי על טלאי, אני המלצתי על עריכת קבצי התבנית.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • אלישיא אלישי העביר נושא זה מ-CSS3 ב-

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר