עזרה | דיסק און קי לא מתחבר
-

-
@אויבער-חוכם כנראה שיש בעיות במגע של החיבורים של ה USB
נסה כניסה אחרת או תבדוק אם דיסק אונקי אחר עובד -
@אויבער-חוכם כנראה שיש בעיות במגע של החיבורים של ה USB
נסה כניסה אחרת או תבדוק אם דיסק אונקי אחר עובד@אתה-חונן אמר בעזרה | דיסק און קי לא מתחבר:
@אויבער-חוכם כנראה שיש בעיות במגע של החיבורים של ה USB
נסה כניסה אחרת או תבדוק אם דיסק אונקי אחר עובדאה ובעיקרון זה USB שחיברתי ל נוקיה 220 שיש בו כרטיס זיכרון וגם חיברתי עם מתאם כרטיס זיכרון ואז אין שגיאה והכרטיס זיכרון פשוט לא עולה
-
@אתה-חונן אמר בעזרה | דיסק און קי לא מתחבר:
@אויבער-חוכם כנראה שיש בעיות במגע של החיבורים של ה USB
נסה כניסה אחרת או תבדוק אם דיסק אונקי אחר עובדאה ובעיקרון זה USB שחיברתי ל נוקיה 220 שיש בו כרטיס זיכרון וגם חיברתי עם מתאם כרטיס זיכרון ואז אין שגיאה והכרטיס זיכרון פשוט לא עולה
@אויבער-חוכם אם זה מחשב נייח, תנסה לחבר בחיבורים מאחורה
-
@אויבער-חוכם אם זה מחשב נייח, תנסה לחבר בחיבורים מאחורה
@avramk100 אמר בעזרה | דיסק און קי לא מתחבר:
@אויבער-חוכם אם זה מחשב נייח, תנסה לחבר בחיבורים מאחורה
נייד
-
@אויבער-חוכם אם זה מחשב נייח, תנסה לחבר בחיבורים מאחורה
@אויבער-חוכם יש שיש בעיות במתאם עצמו נסה עם של מצלמה
-
@אויבער-חוכם יש שיש בעיות במתאם עצמו נסה עם של מצלמה
@אתה-חונן אמר בעזרה | דיסק און קי לא מתחבר:
@אויבער-חוכם יש שיש בעיות במתאם עצמו נסה עם של מצלמה
לא קשור למתאם כי גם עם USB לטלפון זה לא עובד
-
@אתה-חונן אמר בעזרה | דיסק און קי לא מתחבר:
@אויבער-חוכם יש שיש בעיות במתאם עצמו נסה עם של מצלמה
לא קשור למתאם כי גם עם USB לטלפון זה לא עובד
@אויבער-חוכם אני לא יודע , אבל מה שאני יודע שאני מחבר משהו לא טוב זה התוצאה
-
@אויבער-חוכם יש שיש בעיות במתאם עצמו נסה עם של מצלמה
@אתה-חונן אמר בעזרה | דיסק און קי לא מתחבר:
@אויבער-חוכם יש שיש בעיות במתאם עצמו נסה עם של מצלמה
מה הכוונה של המצלמה?
-
@אתה-חונן אמר בעזרה | דיסק און קי לא מתחבר:
@אויבער-חוכם יש שיש בעיות במתאם עצמו נסה עם של מצלמה
מה הכוונה של המצלמה?
@אויבער-חוכם כן
-
@אויבער-חוכם אני לא יודע , אבל מה שאני יודע שאני מחבר משהו לא טוב זה התוצאה
@אתה-חונן אמר בעזרה | דיסק און קי לא מתחבר:
@אויבער-חוכם אני לא יודע , אבל מה שאני יודע שאני מחבר משהו לא טוב זה התוצאה
כתוב שזה פועל באופן לא תקין. מה הכוונה/אולי אפשר לתקן את זה?
-
@אתה-חונן אמר בעזרה | דיסק און קי לא מתחבר:
@אויבער-חוכם אני לא יודע , אבל מה שאני יודע שאני מחבר משהו לא טוב זה התוצאה
כתוב שזה פועל באופן לא תקין. מה הכוונה/אולי אפשר לתקן את זה?
@אויבער-חוכם לא זה בעיה בחיבור
-
-
@אויבער-חוכם לא , אלא של הכרטיס עצמו
-
@אויבער-חוכם לא , אלא של הכרטיס עצמו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
