עזרה בהרצת ווינדוס 3.1 בVMware
-
כשאני מוריד את זה אני רואה כמה חלקים ואני לא יודע מה להריץ..
מישהו יכול להסביר לי איך??
בתודה רבה -
@ephraum-tzvi
צרף תמונה.
לא ניתן להבין מה אתה רוצה כך. -
@ephraum-tzvi אמר בעזרה בהרצת ווינדוס 3.1 בVMware:
הורדתי את הווינדוס (מהפורום) וחילצתי את התיקייה וזה מה שיצא לי(הצילום מסך) אני לא יודע את מה להריץ או מה בכלל לעשות לפני...
-
@ephraum-tzvi אמר בעזרה בהרצת ווינדוס 3.1 בVMware:
הורדתי את הווינדוס (מהפורום) וחילצתי את התיקייה וזה מה שיצא לי(הצילום מסך) אני לא יודע את מה להריץ או מה בכלל לעשות לפני...
@ephraum-tzvi אמר בעזרה בהרצת ווינדוס 3.1 בVMware:
@ephraum-tzvi אמר בעזרה בהרצת ווינדוס 3.1 בVMware:
הורדתי את הווינדוס (מהפורום) וחילצתי את התיקייה וזה מה שיצא לי(הצילום מסך) אני לא יודע את מה להריץ או מה בכלל לעשות לפני...
מהיכן הורדת. תן קישור.
-
@ephraum-tzvi אמר בעזרה בהרצת ווינדוס 3.1 בVMware:
@ephraum-tzvi אמר בעזרה בהרצת ווינדוס 3.1 בVMware:
הורדתי את הווינדוס (מהפורום) וחילצתי את התיקייה וזה מה שיצא לי(הצילום מסך) אני לא יודע את מה להריץ או מה בכלל לעשות לפני...
מהיכן הורדת. תן קישור.
@הנני-העני זהו שאני לא מוצא אותו אבל אני זוכר שהורדתי מהפורום את זה
אם זה לא נכון אז אתה יכול לשלוח לי קישור של קובץ iso
בתודה.. -
@הנני-העני זהו שאני לא מוצא אותו אבל אני זוכר שהורדתי מהפורום את זה
אם זה לא נכון אז אתה יכול לשלוח לי קישור של קובץ iso
בתודה.. -
@ephraum-tzvi
איזה אתה צריך?
ווינ 10?
64 סיביות?
אם כן , לחץ@הנני-העני אמר בעזרה בהרצת ווינדוס 3.1 בVMware:
@ephraum-tzvi
איזה אתה צריך?
ווינ 10?
64 סיביות?
אם כן , לחץהוא כתב מה הוא צריך.
וינ' 3.1 -
@הנני-העני אמר בעזרה בהרצת ווינדוס 3.1 בVMware:
@ephraum-tzvi
איזה אתה צריך?
ווינ 10?
64 סיביות?
אם כן , לחץהוא כתב מה הוא צריך.
וינ' 3.1@לעכשיו אמר בעזרה בהרצת ווינדוס 3.1 בVMware:
@הנני-העני אמר בעזרה בהרצת ווינדוס 3.1 בVMware:
@ephraum-tzvi
איזה אתה צריך?
ווינ 10?
64 סיביות?
אם כן , לחץהוא כתב מה הוא צריך.
וינ' 3.1אוקי. טעות שלי. @ephraum-tzvi יש לך כאן הרבה תוצאות.. בטוח תמצא מה שאתה חפץ.
-
כשאני מוריד את זה אני רואה כמה חלקים ואני לא יודע מה להריץ..
מישהו יכול להסביר לי איך??
בתודה רבה@ephraum-tzvi אמר בעזרה בהרצת ווינדוס 3.1 בVMware:
כשאני מוריד את זה אני רואה כמה חלקים ואני לא יודע מה להריץ..
מישהו יכול להסביר לי איך??
בתודה רבהאולי @מישהו12 (הוא כתב על הנושאים האלה אני מקווה שהוא יידע)
-
@ephraum-tzvi אמר בעזרה בהרצת ווינדוס 3.1 בVMware:
כשאני מוריד את זה אני רואה כמה חלקים ואני לא יודע מה להריץ..
מישהו יכול להסביר לי איך??
בתודה רבהאולי @מישהו12 (הוא כתב על הנושאים האלה אני מקווה שהוא יידע)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
