מדריך | איך להגיע לפרטי אפליקציה מהר + איך לסגור במסך הדפדוף אפליקציות רק אפליקציה אחת
-
- נכנסים לאפליקציה שרוצים
- לוחצים על סולמית ארוך כדי להגיע למסך של הדפדוף אפליקציות

- מגיעים לאפליקציה שרוצים

- לוחצים ארוך על המקש הבחירה
- במסך שנפתך מגיעים לפרטי אפליקציה ונכנסים
בשביל לסגור את האפליקציה הספציפית לוחצים על הסר מהרשימה - זהו אתם בפנים

(יש גרסאות שאולי זה לא יעבוד )
-
- נכנסים לאפליקציה שרוצים
- לוחצים על סולמית ארוך כדי להגיע למסך של הדפדוף אפליקציות

- מגיעים לאפליקציה שרוצים

- לוחצים ארוך על המקש הבחירה
- במסך שנפתך מגיעים לפרטי אפליקציה ונכנסים
בשביל לסגור את האפליקציה הספציפית לוחצים על הסר מהרשימה - זהו אתם בפנים

(יש גרסאות שאולי זה לא יעבוד )
-
- נכנסים לאפליקציה שרוצים
- לוחצים על סולמית ארוך כדי להגיע למסך של הדפדוף אפליקציות

- מגיעים לאפליקציה שרוצים

- לוחצים ארוך על המקש הבחירה
- במסך שנפתך מגיעים לפרטי אפליקציה ונכנסים
בשביל לסגור את האפליקציה הספציפית לוחצים על הסר מהרשימה - זהו אתם בפנים

(יש גרסאות שאולי זה לא יעבוד )
@סודי-סודי אמר במדריך | איך להגיע לפרטי אפליקציה מהר + איך לסגור במסך הדפדוף אפליקציות רק אפליקציה אחת:
(יש גרסאות שאולי זה לא יעבוד )
בכל אלו שאין בהםם ישומים אחרונים בסולמית.
-
@סודי-סודי את מי שאלת?
-
@סודי-סודי את מי שאלת?
-
-
זה לא יפה.
גם אם זה מדריך 'טיפשי'- והוא ימחק.
זו לא סיבה לרדת עליו, ולומר לו למחוק.הוא טרח, יגע ועמל- בשביל להעלות את המדריך לפורום, והתגובות- בהתאם..!

-
- נכנסים לאפליקציה שרוצים
- לוחצים על סולמית ארוך כדי להגיע למסך של הדפדוף אפליקציות

- מגיעים לאפליקציה שרוצים

- לוחצים ארוך על המקש הבחירה
- במסך שנפתך מגיעים לפרטי אפליקציה ונכנסים
בשביל לסגור את האפליקציה הספציפית לוחצים על הסר מהרשימה - זהו אתם בפנים

(יש גרסאות שאולי זה לא יעבוד )
-
@סודי-סודי מה אתה בודק לפי לייקים? מה אתה ספאמניק ח"ו
@שמואל לא מסכים שיעשו מדריכים על "איך מפעילים מחשב-לוחצים על כפתור ההפעלה", כהגדרתו. -
זה לא יפה.
גם אם זה מדריך 'טיפשי'- והוא ימחק.
זו לא סיבה לרדת עליו, ולומר לו למחוק.הוא טרח, יגע ועמל- בשביל להעלות את המדריך לפורום, והתגובות- בהתאם..!

@יוסי-הגאון אמר במדריך | איך להגיע לפרטי אפליקציה מהר + איך לסגור במסך הדפדוף אפליקציות רק אפליקציה אחת:
ולומר לו למחוק.
הוא ביקש שיגידו לו למחוק (((אבל בכל זאת אתה צודק)))
-
@יוסי-הגאון אמר במדריך | איך להגיע לפרטי אפליקציה מהר + איך לסגור במסך הדפדוף אפליקציות רק אפליקציה אחת:
ולומר לו למחוק.
הוא ביקש שיגידו לו למחוק (((אבל בכל זאת אתה צודק)))
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

