מחשב חדש שלא נותן להתקין כלום?
-
@לא-יודעת אמר במחשב חדש שלא נותן להתקין כלום?:
מה אפשר לעשות כל תוכנה שמנסים לפתוח הוא פותח את החלנית הזו

למה לא לחצת על הקישור של גלה כיצד?
נ.ב. זה נקרא מצב S
צריך לצאת ממנו ע"י הגדרות
האם יש לך סינון כל שהוא על האינטרנט? -
@לא-יודעת אמר במחשב חדש שלא נותן להתקין כלום?:
מה אפשר לעשות כל תוכנה שמנסים לפתוח הוא פותח את החלנית הזו

למה לא לחצת על הקישור של גלה כיצד?
נ.ב. זה נקרא מצב S
צריך לצאת ממנו ע"י הגדרות
האם יש לך סינון כל שהוא על האינטרנט?@a0533057932 אני לא יכולה כי חסום לי הקישור
ולא עובד לי הגלישה כי אני לא מצליחה להתקין את תעודת האבטחה של נטפרי
איזה הגדרות לשנות?
תודה -
@a0533057932 אני לא יכולה כי חסום לי הקישור
ולא עובד לי הגלישה כי אני לא מצליחה להתקין את תעודת האבטחה של נטפרי
איזה הגדרות לשנות?
תודה -
@הנני-העני אמר במחשב חדש שלא נותן להתקין כלום?:
@לא-יודעת אמר במחשב חדש שלא נותן להתקין כלום?:
@aiib איפה נמצא מפתח מוצר של ווינדוס?
למאי נפקמ כאן?
להתקנה
-
@הנני-העני אמר במחשב חדש שלא נותן להתקין כלום?:
@לא-יודעת אמר במחשב חדש שלא נותן להתקין כלום?:
@aiib איפה נמצא מפתח מוצר של ווינדוס?
למאי נפקמ כאן?
להתקנה
-
להוציא את המחשב ממצב s

https://support.microsoft.com/he-il/windows/יציאה-ממצב-s-ב-windows-10-4f56d9be-99ec-6983-119f-031bfb28a307
עריכה: אני רואה שיש פוסט מיוחד לזה של נטפרי. @aiib הביא אותו למעלה.@הנני-העני בשביל להוציא ממצב שמאל מה אני עושה?
-
להוציא את המחשב ממצב s

https://support.microsoft.com/he-il/windows/יציאה-ממצב-s-ב-windows-10-4f56d9be-99ec-6983-119f-031bfb28a307
עריכה: אני רואה שיש פוסט מיוחד לזה של נטפרי. @aiib הביא אותו למעלה.@הנני-העני לא נכון כבר@aiib ענה לה מה לעשות שתראה בקישור שם
-
@הנני-העני בשביל להוציא ממצב שמאל מה אני עושה?
-
@לא-יודעת כבר כתבו לך
https://mitmachim.top/post/359225 -
@הנני-העני בשביל להוציא ממצב שמאל מה אני עושה?
@לא-יודעת אמר במחשב חדש שלא נותן להתקין כלום?:
@הנני-העני בשביל להוציא ממצב שמאל מה אני עושה?
זה לא s של small

-
@לא-יודעת אמר במחשב חדש שלא נותן להתקין כלום?:
@הנני-העני בשביל להוציא ממצב שמאל מה אני עושה?
זה לא s של small

-
@לא-יודעת
יכול להיות שכעת גם אין לך מפתח מוצר?
היכנסי להגדרות עדכון ואבטחה הפעלה והעלי תמונה בבקשה -
@לא-יודעת
לא יודע.
תגידי, המחשב מאפשר לפתוח את התוכנה הזו?
א
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1617538825360-lic_switcher.exe
היא מאפשרת לעבור גירסא.
אולי דרכה תוכלי לעבור מs לhome או pro@הנני-העני לא נותן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

