שאלה | שינוי גודל מחיצה
-
@הרב-משה
מה רע בניהול דיסקים של ווינדוס?
מקש ימני על ווינדוס כנס לניהול דיסק
מקש ימני על הדיסק , כווץ אמצעי אחסון , בחר את הגודל , אישור
מקש ימני על מה שנוצר , אמצעי אחסון פשוט , ואישור עד לסיום
זה בגדול מהזיכרון@משה-מזרחי שאלתי לאחר שניסיתי בווינדוס 10
ועכשיו ניסיתי שוב...
והוא לא נותן לי לכווץ אותו אפילו שיש לו 106 GB פנויים -
@משה-מזרחי שאלתי לאחר שניסיתי בווינדוס 10
ועכשיו ניסיתי שוב...
והוא לא נותן לי לכווץ אותו אפילו שיש לו 106 GB פנויים -
@משה-מזרחי הוא בודק כמה ניתן לכווץ........... וכותב 0 GB?!?!?!?
-
@משה-מזרחי הוא בודק כמה ניתן לכווץ........... וכותב 0 GB?!?!?!?
-
@הרב-משה
תוריד את זה
https://mitmachim.top/post/61606
מקש ימני על הדיסק שאתה רוצה לכווץ
לחיצה על split
תבחר את הגודל
ואישור@משה-מזרחי הוא אמין ללא מחיקת נתונים?
יש לי חומר יקר מאוד שגם גיבוי לא יעזור לו -
@משה-מזרחי הוא אמין ללא מחיקת נתונים?
יש לי חומר יקר מאוד שגם גיבוי לא יעזור לו -
@הרב-משה
מתי שתלחץ עליו לכיווץ , יהיה לך סימן שאתה יכול להזיז עד איפה תהיה המחיצה , הוא לא נותן לך בכלל להתקרב לחומר - הוא עוצר לפני שישאר מקום במחיצה
תנסה קודם על משהו לא חשוב
אני כמובן לא לוקח אחריות אבל אני הייתי עושה את זה לעצמי@משה-מזרחי בלי שמתקרבים לנתונים זה אמור להיות בטוח שהוא לא עושה איתחול לכל הדיסק?
-
@משה-מזרחי בלי שמתקרבים לנתונים זה אמור להיות בטוח שהוא לא עושה איתחול לכל הדיסק?
@הרב-משה
עשיתי הרגע אצלי
הכל בסדר
ובכל זאת@משה-מזרחי אמר בשאלה | שינוי גודל מחיצה:
אני כמובן לא לוקח אחריות אבל אני הייתי עושה את זה לעצמי
אפשר לתקן ולומר "אני עשיתי את זה בעצמי"
-
@הרב-משה
עשיתי הרגע אצלי
הכל בסדר
ובכל זאת@משה-מזרחי אמר בשאלה | שינוי גודל מחיצה:
אני כמובן לא לוקח אחריות אבל אני הייתי עושה את זה לעצמי
אפשר לתקן ולומר "אני עשיתי את זה בעצמי"
@משה-מזרחי אני מנסה....
אחרי שכיווצתי איך אני מחבר אותו עם המחיצה השניה שאני רוצה להגדיל? -
@משה-מזרחי אני מנסה....
אחרי שכיווצתי איך אני מחבר אותו עם המחיצה השניה שאני רוצה להגדיל? -
@משה-מזרחי יש לי שני מחיצות C ו D
אני רוצה להקטין את C ולהגדיל את D -
@משה-מזרחי יש לי שני מחיצות C ו D
אני רוצה להקטין את C ולהגדיל את D -
@הרב-משה
אהה
זה לא מה שמובן מהפוסט הראשון
אני לא יודע איך עושים את זה
כי המחיצה שיוצרים תיווצר אחרי המחיצה שלקחתי ממנה את המקום , ואני יודע שאפשר להחזיר כזה דבר רק למחיצה הצמודה , לא יודע איך ואם אפשר להחזיר למחיצה אחרת@משה-מזרחי לדעתי יש אופציה למזג את 2 המחיצות
אני כל הזמן, תוך כדי, יושב על התוכנה, עושה צילומי מסך, ומתרגם, וכו'
לאט לאט בסוף אני יגלה -
@משה-מזרחי לדעתי יש אופציה למזג את 2 המחיצות
אני כל הזמן, תוך כדי, יושב על התוכנה, עושה צילומי מסך, ומתרגם, וכו'
לאט לאט בסוף אני יגלה -
@משה-מזרחי שניה, קודם עשיתי (ע"י תרגום) מיזוג
ואז הוא נותן לי הודעה כזו (מתורגמת):
להחיל שינויים ממתינים?
הערה: אנו ממליצים לך לסגור את כל היישומים האחרים לפניך
החל את השינויים הממתינים.
כן
לא
מה אתה אומר לעשות כן? -
@משה-מזרחי שניה, קודם עשיתי (ע"י תרגום) מיזוג
ואז הוא נותן לי הודעה כזו (מתורגמת):
להחיל שינויים ממתינים?
הערה: אנו ממליצים לך לסגור את כל היישומים האחרים לפניך
החל את השינויים הממתינים.
כן
לא
מה אתה אומר לעשות כן? -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
