עברית ל PHPBB3
-
יש למישהו? יש לי את הגירסא הכי מעודכנת. אשמח גם להסבר.
הורדתי מפה את קבצי התרגום http://www.phpbb.co.il/ וזה לא עובד לי. בשרת הוא אומר שיש את התקייה ובפועל לא מתעדכן. פעם זה עבד לי אבל הפורום הזה נגנז.
ועוד התקנתי תוספים, ערכות נושא והם גם לא מופיעים לי באתר.
-
יש למישהו? יש לי את הגירסא הכי מעודכנת. אשמח גם להסבר.
הורדתי מפה את קבצי התרגום http://www.phpbb.co.il/ וזה לא עובד לי. בשרת הוא אומר שיש את התקייה ובפועל לא מתעדכן. פעם זה עבד לי אבל הפורום הזה נגנז.
ועוד התקנתי תוספים, ערכות נושא והם גם לא מופיעים לי באתר.
-
@rrrr-0 אמר בעברית ל PHPBB3:
@מישהו12 אולי אתה יודע? פעם היה לך פורם PHPBB
עניתי לך בתכנוטק אין צורך לתייג אותי שוב
-
-
יש למישהו? יש לי את הגירסא הכי מעודכנת. אשמח גם להסבר.
הורדתי מפה את קבצי התרגום http://www.phpbb.co.il/ וזה לא עובד לי. בשרת הוא אומר שיש את התקייה ובפועל לא מתעדכן. פעם זה עבד לי אבל הפורום הזה נגנז.
ועוד התקנתי תוספים, ערכות נושא והם גם לא מופיעים לי באתר.
ככה זה בשרת

וככה זה בניהול הפורום איפה שמתקינים את החבילות

הגירסא שלי היא 3.3.4 והתרגום ששמתי זה התרגום הזה https://sourceforge.net/projects/phpbbheb/files/phpBB3/phpBB3 3.0.13-PL1/he-3.0.13-PL1.zip/download
יכול להיות שזו לא אותה גירסא?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות