צריבת האנדרואיד מחדש למכשיר סמסונג
-
@A0533057932 אתה צודק אני צריך H
@שלמה-ו ו@שמואל העלה בשבילך שני רומים
ואני שלחתי לך תוכנה דרכה אתה יכול להוריד -
-
-
@שלמה-ו ו@שמואל העלה בשבילך שני רומים
ואני שלחתי לך תוכנה דרכה אתה יכול להוריד -
@A0533057932 התוכנה שהבאת קורסת לאחר כמה רגעים
צריך לשנות תאימות או משהו@שלמה-ו Frija-v1.4.2.zip
תבדוק את זה
תמלא לפי התמונה ממקודם -
@שלמה-ו Frija-v1.4.2.zip
תבדוק את זה
תמלא לפי התמונה ממקודם -
@A0533057932 גם זה קורס

@שלמה-ו אצלי עובד חלק
איזה אנטי ווירוס יש לך? -
@שלמה-ו אצלי עובד חלק
איזה אנטי ווירוס יש לך? -
מה אתה צריך את התכונה הזו?
אתה מבזבז זמן, תוריד ממה שהעלתי ששוב אני יכתוב מקור זה מ https://samsony.net -
מה אתה צריך את התכונה הזו?
אתה מבזבז זמן, תוריד ממה שהעלתי ששוב אני יכתוב מקור זה מ https://samsony.net -
מה אתה צריך את התכונה הזו?
אתה מבזבז זמן, תוריד ממה שהעלתי ששוב אני יכתוב מקור זה מ https://samsony.net -
@שלמה-ו אמר בצריבת האנדרואיד מחדש למכשיר סמסונג:
@שמואל כתוב אחרי שם הדגם DS איזו רום עדיף לקחת?
תודה רבהלכאורה זה מבטא Dual Sim
לא נראה לי משנה, שוב העיקר שהאות הראשונה תיהיה תואמת -
מישהו צרב רוט אי פעם ליאנג 5360? לא מצליח לצרוב
-
מישהו צרב רוט אי פעם ליאנג 5360? לא מצליח לצרוב
@יהושע-זופניק תפתח שאלה בפוסט נפרד לא קשור לנושא זה
-
@A0533057932 @שמואל
השתמשתי בזה והכל עובד מצויין
https://drive.google.com/a/shmuel.net/file/d/1UEYYSRGKsF99JFeayNKofgsAG-cdU0od/view?usp=drivesdk
תודה רבה וישר כח גדול
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות