צריבת האנדרואיד מחדש למכשיר סמסונג
-
@שמואל של מרוקו עובד בוודאות
אין לי עוד אות
על הקבצים רשום עוד אותיות
תראה בתמונה שהעלתי -
-
@שלמה-ו מהתבוננות אתה צרבת גרסה לF לא לH
אחד ההבדלים F זה דור 4 -
@שמואל AP_J106HJVU0ARL1_CL14572572_QB20975720_REV00_user_low_ship.tar
זה אחד מהגרסאות שהעלת? -
@שלמה-ו אתה צרבת לF
עיין בתמונה שצירפת

-
@שמואל AP_J106HJVU0ARL1_CL14572572_QB20975720_REV00_user_low_ship.tar
זה אחד מהגרסאות שהעלת?@A0533057932 דומה. אותו רעיון.
זה GT-J106HJV. אותו דבר -
@שלמה-ו אתה צרבת לF
עיין בתמונה שצירפת

-
@A0533057932 אתה צודק אני צריך H
@שלמה-ו ו@שמואל העלה בשבילך שני רומים
ואני שלחתי לך תוכנה דרכה אתה יכול להוריד -
-
-
@שלמה-ו ו@שמואל העלה בשבילך שני רומים
ואני שלחתי לך תוכנה דרכה אתה יכול להוריד -
@A0533057932 התוכנה שהבאת קורסת לאחר כמה רגעים
צריך לשנות תאימות או משהו@שלמה-ו Frija-v1.4.2.zip
תבדוק את זה
תמלא לפי התמונה ממקודם -
@שלמה-ו Frija-v1.4.2.zip
תבדוק את זה
תמלא לפי התמונה ממקודם -
@A0533057932 גם זה קורס

@שלמה-ו אצלי עובד חלק
איזה אנטי ווירוס יש לך? -
@שלמה-ו אצלי עובד חלק
איזה אנטי ווירוס יש לך? -
מה אתה צריך את התכונה הזו?
אתה מבזבז זמן, תוריד ממה שהעלתי ששוב אני יכתוב מקור זה מ https://samsony.net -
מה אתה צריך את התכונה הזו?
אתה מבזבז זמן, תוריד ממה שהעלתי ששוב אני יכתוב מקור זה מ https://samsony.net -
מה אתה צריך את התכונה הזו?
אתה מבזבז זמן, תוריד ממה שהעלתי ששוב אני יכתוב מקור זה מ https://samsony.net
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות