צריבת האנדרואיד מחדש למכשיר סמסונג
-
איך הדרך הכי קלה לצרוב למכשיר את הרום מחדש?
והאם עידכון דרך תוכנת היצרן מחזיר את הכל לקדמותו לאחר שבוצעו מחדש שינויים? -
@שלמה-ו לא יודע מה הכוונה עידכון דרך תוכנת הייצרן.
אבל אם זה סמסונג הכי קל זה פשוט לצרוב באודין רום סטוק -
@שמואל הבעיה היא שלא מצאתי רום סטוק
מצאתי רק למדינות ערביות
המכשיר הוא (Samsung Galaxy J1 Mini Prime (SM-J106H@שלמה-ו תצרוב את מרוקו
זה מה שעובד לי מעולה
MWD כמדומני -
@שלמה-ו תצרוב את מרוקו
זה מה שעובד לי מעולה
MWD כמדומני -
@A0533057932 לא תהיה לי בעיה עם העברית?
@שלמה-ו לא
יש לי עברית מלאה -
@שלמה-ו לא
יש לי עברית מלאה -
@A0533057932 טוב תודה
@שלמה-ו באם אתה צריך את הקבצים תעדכן אותי
אני יכול לשלוח לך את הרום ואת הרוט -
@שלמה-ו באם אתה צריך את הקבצים תעדכן אותי
אני יכול לשלוח לך את הרום ואת הרוט -
@A0533057932 נראה לי שהכי טוב שתשלח לי את הרוט אני לא צריך
-
-
@A0533057932 תודה רבה
-
@שלמה-ו מי ביקש ממך לצרוב הכל????
תצרוב רק את AP -
@שלמה-ו מי ביקש ממך לצרוב הכל????
תצרוב רק את AP -
@שלמה-ו מי ביקש ממך לצרוב הכל????
תצרוב רק את AP -
@שלמה-ו מי ביקש ממך לצרוב הכל????
תצרוב רק את AP -
@A0533057932 אפשר הסבר למה מיועד הכל?
@שלמה-ו לצריבה של הגדרות מוכנות מראש
לאפליקציות נוספות וכדו'
כך נראה לי
אני יודע שאני צרבתי הכל לא היה עברית בפלאפון רק שצרבתי שוב את AP לבד ניהיה לי עברית בחזרה -
@שלמה-ו לצריבה של הגדרות מוכנות מראש
לאפליקציות נוספות וכדו'
כך נראה לי
אני יודע שאני צרבתי הכל לא היה עברית בפלאפון רק שצרבתי שוב את AP לבד ניהיה לי עברית בחזרה -
@A0533057932 אצלי כשצרבתי הכל זה נכשל
בכל אופן תודה רבה על הכל@שלמה-ו על פי מה שאני רואה אין אצלך הבדלים בשמות הקבצים
איך ידעת מה למה?
אצלי זה היה כך

אצלך נראה שלא רשום למה כל דבר מיועד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


