עזרה הקשתי קוד בסמסונג שלי *#0808# ומופיע לי תפריט באנגלית אני רוצה לדעת מה כול פונקציה
-
ב. מה מבין הפונקציות זה נקוי באגים עם יש??
-
ב. מה מבין הפונקציות זה נקוי באגים עם יש??
-
@1000000000
זה מדבר על הגדרות הusb לא נראלי שזה קשור כלל לניפוי באגים
ניפוי באגים זה לחיצה על בילד 7 פעמים בהגדרות אודות@הנני-העני א. מה הגדרותusb
ב. ב7 לחיצות על המפרט זה כותב לי אני מפתח ולא נוסף לי שום פונקציה באגדרות -
@הנני-העני א. מה הגדרותusb
ב. ב7 לחיצות על המפרט זה כותב לי אני מפתח ולא נוסף לי שום פונקציה באגדרות -
ב. מה מבין הפונקציות זה נקוי באגים עם יש??
@1000000000 אמר בעזרה הקשתי קוד בסמסונג שלי *#0808# ומופיע לי תפריט באנגלית אני רוצה לדעת מה כול פונקציה:
ב. מה מבין הפונקציות זה נקוי באגים עם יש??
אין
-
@הנני-העני א. מה הגדרותusb
ב. ב7 לחיצות על המפרט זה כותב לי אני מפתח ולא נוסף לי שום פונקציה באגדרות@1000000000 אמר בעזרה הקשתי קוד בסמסונג שלי *#0808# ומופיע לי תפריט באנגלית אני רוצה לדעת מה כול פונקציה:
ב. ב7 לחיצות על המפרט זה כותב לי אני מפתח ולא נוסף לי שום פונקציה באגדרות
יש לך סינון
-
@1000000000 אמר בעזרה הקשתי קוד בסמסונג שלי *#0808# ומופיע לי תפריט באנגלית אני רוצה לדעת מה כול פונקציה:
ב. מה מבין הפונקציות זה נקוי באגים עם יש??
אין
@שמואל אז מה זה כן ??
ב. זה קשור לסינון ??
אם כן מדוע חסמו את זה ?
תודה! -
@שמואל אז מה זה כן ??
ב. זה קשור לסינון ??
אם כן מדוע חסמו את זה ?
תודה!@1000000000 אמר בעזרה הקשתי קוד בסמסונג שלי *#0808# ומופיע לי תפריט באנגלית אני רוצה לדעת מה כול פונקציה:
@שמואל הזה מה זה כן ??
מה? אתה הבנת מה שכתבת?
-
@1000000000 אמר בעזרה הקשתי קוד בסמסונג שלי *#0808# ומופיע לי תפריט באנגלית אני רוצה לדעת מה כול פונקציה:
@שמואל הזה מה זה כן ??
מה? אתה הבנת מה שכתבת?
@שמואל סליחה תוקן!!
-
@שמואל אז מה זה כן ??
ב. זה קשור לסינון ??
אם כן מדוע חסמו את זה ?
תודה!@1000000000 אמר בעזרה הקשתי קוד בסמסונג שלי *#0808# ומופיע לי תפריט באנגלית אני רוצה לדעת מה כול פונקציה:
@שמואל אז מה זה כן ??
ב. זה קשור לסינון ??
אם כן מדוע חסמו את זה ?
תודה!כי דרך אפשרויות מפתחים אפשר למשל לבטל את הנעילה של ה bootloader, וגם דרך ניפוי באגים אפשר לשחק בסינון.
ע"כ. -
ש שמואל נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

