עזרה | מה אני צריך ע"מ להפוך המחשב לuefi[gpt]?
-
אני מעוניין להחליף כיבוכל מחשב לuefi.
בביוס אני יכול לשנות זאת.
מה עוד צריך?
צריך להתקין מחדש ווינדוס כgpt?
צריך להמיר הדיסק לgpt?
אני כבר מוכן לשנות בביוס ולצרוב , אני רק רוצה לוודא שלא יהיה לי בעיה עם זה שהדיסק כרגע על mbr.@הנני-העני עם אתה מוכן ללכת על התקנה נקיה
תצרוב GPT
תמחק את כל המחיצות ותתקין
יש פתרונות להמיר ודברים מהסוג הזה
אולם אני הייתי פשוט צורב מחדש את מערכת ההפעלה -
@הנני-העני עם אתה מוכן ללכת על התקנה נקיה
תצרוב GPT
תמחק את כל המחיצות ותתקין
יש פתרונות להמיר ודברים מהסוג הזה
אולם אני הייתי פשוט צורב מחדש את מערכת ההפעלה@a0533057932
אכן כמו שאמרת
ואפילו יותר מזה
הוא כלל לא אמר לי שיש בעיה! עשיתי התקנה רגילה לגמרי.
בביוס - שיניתי לuefi. את הבוט המאובטח לאנגעתי (מאופשר)
את הדיסק און קי - צרבתי כgpt
והכל עבד! ב"ה!
תודה!לסיכום מה שצריך לעשות זה:
- בביוס להעביר ממצב legecy למצב uefi
- להתקין ווינודוס מחדש שצרוב כgpt. (או פשוט להמיר הכונן לgpt במיניטול פרטישן)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות