איפוס סיסמה q3
-
לילה טוב!
יש ברשותי מכשיר q3 ששכחתי את הסיסמה שלו, איך אפשר לאפס אותו? (לא אכפת לי כ"כ החומר שבו) -
@yeshiva
קצת מאוחר אבל אולי יעזור לאחרים
1 ללחוץ הפעלה מחדש
2 תוך כדי הפעלה ללחוץ בווליום - ולהחזיקעד שמופיע כל מיני שורות באנגלית
3 ללחוץ שם על restartפוסט זה נמחק! -
@yeshiva
קצת מאוחר אבל אולי יעזור לאחרים
1 ללחוץ הפעלה מחדש
2 תוך כדי הפעלה ללחוץ בווליום - ולהחזיקעד שמופיע כל מיני שורות באנגלית
3 ללחוץ שם על restart -
@yeshiva
קצת מאוחר אבל אולי יעזור לאחרים
1 ללחוץ הפעלה מחדש
2 תוך כדי הפעלה ללחוץ בווליום - ולהחזיקעד שמופיע כל מיני שורות באנגלית
3 ללחוץ שם על restart -
@yeshiva
קצת מאוחר אבל אולי יעזור לאחרים
1 ללחוץ הפעלה מחדש
2 תוך כדי הפעלה ללחוץ בווליום - ולהחזיקעד שמופיע כל מיני שורות באנגלית
3 ללחוץ שם על restart
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות