עזרה | שגיאה שקופצת מידי פעם
-
@הנני-העני צודק דקה אני בודק
-
@הנני-העני זה נראה לך חשוד הנתיב הזה?

-
@הנני-העני זה נראה לך חשוד הנתיב הזה?

@elazar אמר בעזרה | שגיאה שקופצת מידי פעם:
@הנני-העני זה נראה לך חשוד הנתיב הזה?

יפה מאוד.
כעת תרחיב את העמודה.
ותהפוך ללא זמין.
תפעיל מחדש.
אם לא תקבל שיגאה - תדע שזה מזה.
וכיוון שאתה יודע הנתיב- תוכל למוחקו.
בהצלחה!!
אם רוצה סיוע מרחוק דבר. -
@elazar אמר בעזרה | שגיאה שקופצת מידי פעם:
@הנני-העני זה נראה לך חשוד הנתיב הזה?

יפה מאוד.
כעת תרחיב את העמודה.
ותהפוך ללא זמין.
תפעיל מחדש.
אם לא תקבל שיגאה - תדע שזה מזה.
וכיוון שאתה יודע הנתיב- תוכל למוחקו.
בהצלחה!!
אם רוצה סיוע מרחוק דבר.@הנני-העני השאלה אם זה לא משהו של המערכת
וגם למה זה לבן? -
@elazar אמר בעזרה | שגיאה שקופצת מידי פעם:
@הנני-העני זה נראה לך חשוד הנתיב הזה?

יפה מאוד.
כעת תרחיב את העמודה.
ותהפוך ללא זמין.
תפעיל מחדש.
אם לא תקבל שיגאה - תדע שזה מזה.
וכיוון שאתה יודע הנתיב- תוכל למוחקו.
בהצלחה!!
אם רוצה סיוע מרחוק דבר. -
@elazar אמר בעזרה | שגיאה שקופצת מידי פעם:
@הנני-העני זה נראה לך חשוד הנתיב הזה?

יפה מאוד.
כעת תרחיב את העמודה.
ותהפוך ללא זמין.
תפעיל מחדש.
אם לא תקבל שיגאה - תדע שזה מזה.
וכיוון שאתה יודע הנתיב- תוכל למוחקו.
בהצלחה!!
אם רוצה סיוע מרחוק דבר. -
@elazar אמר בעזרה | שגיאה שקופצת מידי פעם:

יש מצב שהאידיאם זה הבעיה?
כבר אמרתי לך מה לעשות.
תהפוך ללא זמין
תפעיל מחדש
בדוק אם השגיאה עולה
אם כן - לא קשור
אם לא - קשור לזה
פשוט וקל. -
@elazar אמר בעזרה | שגיאה שקופצת מידי פעם:

יש מצב שהאידיאם זה הבעיה?
כבר אמרתי לך מה לעשות.
תהפוך ללא זמין
תפעיל מחדש
בדוק אם השגיאה עולה
אם כן - לא קשור
אם לא - קשור לזה
פשוט וקל.@הנני-העני כרגע לא עולה כנראה או זה או אחד מהדברים האחרים שהוא הפך ללא זמין פתרו את הבעיה
תודה רבה! -
@הנני-העני כרגע לא עולה כנראה או זה או אחד מהדברים האחרים שהוא הפך ללא זמין פתרו את הבעיה
תודה רבה!@elazar אמר בעזרה | שגיאה שקופצת מידי פעם:
@הנני-העני כרגע לא עולה כנראה או זה או אחד מהדברים האחרים שהוא הפך ללא זמין פתרו את הבעיה
תודה רבה!בכיף!
האם צריך עוד עזרה?
אם לא , סמן כנפתר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות