עזרה דחופה בעיה בצריבת קשוחה לנוקיה C2
-
@שלומו-ש אני מנסה ליצרוב קשוחה לנוקיה C2 וזה לא הולך{זה לא פעם ראשונה שלי צרבתי כבר הרבה}
1}הסרתי והתקנתי מחדש את הדרייברים
2}הפלתי מחדש את המחשב
3}שניתי תאימות לווינדוס 7
4}הורדתי מחדש את התוכנה
5}וכו'....


וזה מה שמופיע שאני מדליק את הפלאפון החרי שעה שלא זז כלום


-
@שלומו-ש אני מנסה ליצרוב קשוחה לנוקיה C2 וזה לא הולך{זה לא פעם ראשונה שלי צרבתי כבר הרבה}
1}הסרתי והתקנתי מחדש את הדרייברים
2}הפלתי מחדש את המחשב
3}שניתי תאימות לווינדוס 7
4}הורדתי מחדש את התוכנה
5}וכו'....


וזה מה שמופיע שאני מדליק את הפלאפון החרי שעה שלא זז כלום


-
@שלומו-ש אני מנסה ליצרוב קשוחה לנוקיה C2 וזה לא הולך{זה לא פעם ראשונה שלי צרבתי כבר הרבה}
1}הסרתי והתקנתי מחדש את הדרייברים
2}הפלתי מחדש את המחשב
3}שניתי תאימות לווינדוס 7
4}הורדתי מחדש את התוכנה
5}וכו'....


וזה מה שמופיע שאני מדליק את הפלאפון החרי שעה שלא זז כלום


-
@שלומו-ש אני מנסה ליצרוב קשוחה לנוקיה C2 וזה לא הולך{זה לא פעם ראשונה שלי צרבתי כבר הרבה}
1}הסרתי והתקנתי מחדש את הדרייברים
2}הפלתי מחדש את המחשב
3}שניתי תאימות לווינדוס 7
4}הורדתי מחדש את התוכנה
5}וכו'....


וזה מה שמופיע שאני מדליק את הפלאפון החרי שעה שלא זז כלום


-
@מישהו12 אמר בעזרה דחופה בעיה בצריבת קשוחה לנוקיה C2:
תצרוב מWIN7 אמיתי.
מה רע במכונה וירטואלית כמו ש@שלמה-וייס כתב?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות